Downgrade IOS 8 naar 7 mogelijk! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat er erg veel problemen zijn met IOS8 icm oudere devices, schijnt het mogelijk te zijn om te downgraden. Ik heb het zelf niet geprobeerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Downgrade IOS 8 naar 7 mogelijk!
Omdat er erg veel problemen zijn met IOS8 icm oudere devices, schijnt het mogelijk te zijn om te downgraden. Ik heb het zelf niet geprobeerd, draai nog onder IOS 7
>>klikkerdeklak<< Ik hoop dat ik er mensen gelukkig mee maak! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Artikel is uit juni. iOS 7 wordt niet meer gesigneerd nu 8.1 reeds uit is.
|
|
||||
|
||||
Hij zit er 5 maanden naast...bij hem in de straat...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Meneerke komt als een Deus Ex Machina iets verkondigen waarvan wij weten dat het pertinent onjuist is...
Hij baseert zich daarbij op een artikel van 4 juni... En is vervolgens verbijsterd dat hier met de nodige hilariteit op gereageerd wordt... 'k Zal mijne tweemeterbak maar in kruipen zekers... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou kinders, geen ruzie maken.
Asked and answered, hier kan een slotje op. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: mini, ios downgrade mogelijk? | arpos | Jailbreak | 1 | 01-07-13 12:42 |
iPhone: Downgrade iPhone 5 van 6.1.2 naar 6.1 mogelijk? | VerCouter | Jailbreak | 6 | 13-03-13 21:12 |
Downgrade ios 6.X niet mogelijk? | dhrlok | iPhone algemeen | 35 | 13-10-12 10:30 |
Downgrade 2.2 naar 2.1 niet mogelijk | rocket15 | Archief | 1 | 22-11-08 12:10 |
BREAKING: Downgrade iPhone firmware 1.1.1 naar 1.0.2 mogelijk! | iCulture | Archief | 15 | 06-10-07 18:31 |
|
|