browser history werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad 4 met ios 8.1 Since de update naar 8.1 werkt mijn browser history niet meer. Ik bedoel als ik nu een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
browser history werkt niet
Ik heb een ipad 4 met ios 8.1
Since de update naar 8.1 werkt mijn browser history niet meer. Ik bedoel als ik nu een url begin in te typen verschijnt de volledige url niet automatisch in een lijst ook al heb ik voorheen al naar de url gesurfd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gesurfd ? Ook ingetypt ?
|
|
|||
|
|||
ik begrijp uw vragen niet goed.
Ik open safari en klik dan bovenaan om te beginnen te typen aan de domain naam van de url.Bij mijn vorige ios als ik het begin van de domainnaam ingetypt had verscheen er een lijst waaruit ik de site kon kiezen dat gebeurd nu niet meer bij ios 8.1 |
|
|||
|
|||
Heb je Safari in privé-modus staan ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb gezocht achter "veilige modus".
Ik heb gekeken in instellingen.Maar ik kon veilige modus niet vinden. Waar kan ik dat vinden? |
|
|||
|
|||
In Safari kun je privé-modus instellen door met vinger en duim te knijpen. Rechtsboven.
|
|
|||
|
|||
De knop prive staat in een kader met een witte achtergrond
|
|
|||
|
|||
En dan is dus je navigatiebalk zwart ?
|
|
|||
|
|||
ik zie geen navigatie balk.Ik zie rechtsboven de knop prive,een plus teken en het woord gereed.
Als de knop prive met een kader op witte achtergrond is zie ik op het scherm alle pagina's die ik geopend heb naast elkaar. Als ik op de knop prive gedrukt heb en de witte achtergrond weg is zie ik op het scherm een window met een lege page Ik druk nogmaals op de knop prive om terug de kader met witte achtergrond te hebben |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2014 om 21:33 ---------- Als de witte achtergrond weg is en je klikt op gereed, heb je de normale modus, en is je navigatiebalk in Safari wit. |
|
|||
|
|||
Inderdaad nu heb ik terug mijn history.
Bedank! |
|
|||
|
|||
Fijn, dat het gelukt is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: history repeating? Ik hoop het niet! | Geert1976 | Jailbreak | 0 | 08-02-13 10:56 |
RTl gemist via Atomic Web Browser werkt niet meer? | Bunny | iPhone Apps | 4 | 19-05-11 13:21 |
|
|