Na update iOS 8 berichten cirkels in scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na opdagen en via homeknop pagina's sluiten verschijnt er boven in scherm twee berichten cirkels van berichten. Is met geen mogelijkheid weg te krijgen. Wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update iOS 8 berichten cirkels in scherm
Na opdagen en via homeknop pagina's sluiten verschijnt er boven in scherm twee berichten cirkels van berichten.
Is met geen mogelijkheid weg te krijgen. Wie heeft dat ook en heeft de oplossing hiervoor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Euhm.. Wat? Kun je het iets duidelijker beschrijven? Screenshots zouden ook handig zijn.
|
|||
|
|||
Na updaten iOS acht en je wil dan schermen sluiten doe je met home knop ze worden dan kleiner en dan veeg je ze weg.als ik dat doe zie ik midden boven in scherm twee berichten staan die krijg ik niet weg. Niet met vegen of wat dan ook
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Dat zijn je recente contacten, zodat je die snel kunt bellen/sms'en. Je schakelt dit uit bij Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > Bekijk in Appkiezer. Schakel de twee opties allebei uit als je alles weg wilt hebben.
|
|
|||
|
|||
Pas even je FW aan, staat nog 7.
|
|
|||
|
|||
Super bedankt weer wat geleerd
|
|
|||
|
|||
iOS 8 heeft heel wat toevoegingen en er zullen nog wel meer komen.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blauw scherm en continue rebooten na update naar iOS 8.02 | joepie-j | iPhone algemeen | 0 | 01-10-14 23:27 |
Ipad 2 problemen na installeren update IOS (vastlopen en nu rode streep op scherm) | missmuts | iPad algemeen | 7 | 07-07-14 10:16 |
Zwart scherm na update IOS 7.1 | yaelhoep | iPhone algemeen | 2 | 18-03-14 13:41 |
IPhone 4 Berichten scherm | timebase | iPhone algemeen | 6 | 05-01-12 18:43 |
|
|