IPhone 4 Berichten scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben een startende IPhone gebruiker. 2 vragen over het berichten scherm (SMS in mijn geval nog even) 1. Hoe zie je in de berichtenlijst het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone 4 Berichten scherm
Ben een startende IPhone gebruiker. 2 vragen over het berichten scherm (SMS in mijn geval nog even)
1. Hoe zie je in de berichtenlijst het verschil tussen inkomend en uitgaand? 2. En hoe kun je vanuit zo'n inkomend bericht het desbetreffende telefoonnummer bellen (Zonder dat dit contact in je contactenlijst zit) Dank, Jos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1. Groen (en/of blauwe, iMessage) ballonnetjes zijn de door u verstuurde berichten (rechterkant), grijze ballonnetjes die van de contactpersoon (linkerkant)
2. Volgens mij staat er bovenaan een conversatie (helemaal omhoog scrollen) een optie "bel" ik weet alleen niet of deze er ook staat bij een onbekend nummer, dus corrigeer mij als ik dit mis heb. |
|
|||
|
|||
Berichten scherm
Met dank, maar ik bedoel het scherm waar alle berichten onder elkaar staan. Ik zie daar inkomend en uitgaand door elkaar met alleen een tijd een een > teken, meer niet
|
|
|||
|
|||
Ik snap niet waar je het over hebt, het berichtenscherm? Bedoel je daar notification center of de Berichten app (sms) mee?
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel de standaard Apple berichten App c.q. SMS mee. Overzicht alle berichten
|
|
|||
|
|||
Ok dan snap ik het, daar kan je niet zien welke uitgaand is of inkomend.
Vanuit een sms kan je, zoals iPimp al aangaf, iemand bellen door helemaal omhoog te scrollen (op de "statusbalk" bovenaan klikken) |
|
|||
|
|||
Berichtenscherm toch nog even
Tja, alles bij elkaar blijf ik het een vreemd scherm vinden. Het verzameld ook niet ALLE berichten om de een of andere reden. Soort van "begin bericht" of "tussendoor reply" en als je daar dan op drukt krijg je de hele conversatie te zien.
Ik ben nogal "inbox" en "outbox" georienteerd. Vandaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPhone algemeen | 22 | 06-11-12 10:26 |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPad algemeen | 5 | 09-01-12 00:01 |
iPhone: Iphone 4 blijft in opstart scherm (niet apple scherm) | marc1971 | Jailbreak | 3 | 07-12-11 16:18 |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) | Yaratje | iPhone algemeen | 6 | 12-11-10 23:54 |
|
|