Problemen met de Mail (IOS 5.0.1) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb sinds kort mijn Iphone 4 geüpdatet naar IOS 5.0.1. Ik had voorheen mijn mail voorheen eindelijk werkend, aanzien ik een @home account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met de Mail (IOS 5.0.1)
hallo,
Ik heb sinds kort mijn Iphone 4 geüpdatet naar IOS 5.0.1. Ik had voorheen mijn mail voorheen eindelijk werkend, aanzien ik een @home account heb was dat al een heel gedoe. Echter sinds kort ontvang ik helemaal geen mail meer... ik heb niets verander, krijg ook geen foutmeldingen of iets dergelijks. Wie kan me hierbij verder helpen? Ik wil ook mail verzenden als ik op mijn 3g netwerk zit dus niet alleen als ik op mijn Wi-Fi thuis zit. Dit probleem verschuift zich ook naar mijn outlook, daar heeft die de sinds de problemen met het ontvangen op de iphone ook al een beetje problemen. Ik heb een vodafone abonnement., eventueel een uitgaande server via vodafone? kon nergens een goed antwoord vinden op het forum, wie heeft deze problemen ook? en nog belangrijker... wie kan stap voor stap mij helpen daarbij. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
server: authsmtp.vodafone.com
gebruikersnaam: mail06xxxxxx wachtwoord: van je MyVodafone account
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met mail | Eric Alen | iPhone algemeen | 5 | 02-03-15 19:50 |
[iCloud] Problemen met verzenden van mail van Mail | mindchaoz | iCloud | 0 | 14-10-11 14:54 |
Problemen met Mail | Reservad | iPhone algemeen | 6 | 29-12-10 10:42 |
problemen met verzenden e-mail | ellenvanputten | iPhone algemeen | 3 | 16-07-10 20:35 |
problemen met e-mail | Berten.. | iPhone algemeen | 11 | 17-08-08 22:11 |
|
|