//

hoe gesynchroniseerde foto's op ipad terugzetten op pc?

hoe gesynchroniseerde foto's op ipad terugzetten op pc? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Calibri] Vraag 1 : [/FONT] [FONT=Calibri]bestaat er een mogelijkheid om van mijn iPad, vanuit mijn PC via iTunes "gesynchroniseerde" foto-mappen , terug op mijn PC ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-14, 16:32
erikyvette erikyvette is offline
• iOS 6.1.6
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 1
Standaard hoe gesynchroniseerde foto's op ipad terugzetten op pc?

[FONT=Calibri]Vraag 1: [/FONT] [FONT=Calibri]bestaat er een mogelijkheid om van mijn iPad, vanuit mijn PC via iTunes "gesynchroniseerde" foto-mappen, terug op mijn PC te zetten/over te hevelen?[/FONT]
[FONT=Calibri]Die fotomappen staan namelijk niet meer op mijn PC (ca. 200MB fotobestand 'kwijt"...... = definitief verwijderd, ook uit Prullenbak)[/FONT]
[FONT=Calibri] Indien ja... welke stappen moet ik ondernemen aub?[/FONT]
[FONT=Calibri][/FONT]
[FONT=Calibri]Vraag 2: kan ik /mag ik mijn iPad weer aansluiten op mijn PC om opnieuw (andere) foto's/fotomappen te synchroniseren via iTunes.... zonder dat de "albums" die nu op de iPad[/FONT]
[FONT=Calibri] staan definitief 'verdwijnen'?[/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-16, 23:28
tonscheepens tonscheepens is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 1
Standaard

Om foto's vanuit de iPad naar de PC over te sturen gebruik ik de app : PhotoSync. Gebeurt via je eigen Wi-Fi en de app moet op beide geïnstalleerd worden ( kost 'n paar euro . . )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Documenten en foto's importeren op iPad; hoe? boschkemper Muziek, foto & video 2 29-06-12 21:44
iPad hoe foto's verwijderen eventueel via app Nicovi30 Muziek, foto & video 3 21-05-12 23:12
Foto's terugzetten van iPad naar computer wybren iPad algemeen 6 12-10-11 14:47
Foto: hoe slaat ipad 2 foto's op Eef2135 Muziek, foto & video 4 10-08-11 23:48
Gesynchroniseerde foto's staan allemaal horizontaal vincent_wtrs Muziek, foto & video 3 17-03-09 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.