hoe gesynchroniseerde foto's op ipad terugzetten op pc? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Calibri] Vraag 1 : [/FONT] [FONT=Calibri]bestaat er een mogelijkheid om van mijn iPad, vanuit mijn PC via iTunes "gesynchroniseerde" foto-mappen , terug op mijn PC ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe gesynchroniseerde foto's op ipad terugzetten op pc?
[FONT=Calibri]Vraag 1: [/FONT] [FONT=Calibri]bestaat er een mogelijkheid om van mijn iPad, vanuit mijn PC via iTunes "gesynchroniseerde" foto-mappen, terug op mijn PC te zetten/over te hevelen?[/FONT]
[FONT=Calibri]Die fotomappen staan namelijk niet meer op mijn PC (ca. 200MB fotobestand 'kwijt"...... = definitief verwijderd, ook uit Prullenbak)[/FONT] [FONT=Calibri] Indien ja... welke stappen moet ik ondernemen aub?[/FONT] [FONT=Calibri][/FONT] [FONT=Calibri]Vraag 2: kan ik /mag ik mijn iPad weer aansluiten op mijn PC om opnieuw (andere) foto's/fotomappen te synchroniseren via iTunes.... zonder dat de "albums" die nu op de iPad[/FONT] [FONT=Calibri] staan definitief 'verdwijnen'?[/FONT] |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om foto's vanuit de iPad naar de PC over te sturen gebruik ik de app : PhotoSync. Gebeurt via je eigen Wi-Fi en de app moet op beide geïnstalleerd worden ( kost 'n paar euro . . )
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Documenten en foto's importeren op iPad; hoe? | boschkemper | Muziek, foto & video | 2 | 29-06-12 21:44 |
iPad hoe foto's verwijderen eventueel via app | Nicovi30 | Muziek, foto & video | 3 | 21-05-12 23:12 |
Foto's terugzetten van iPad naar computer | wybren | iPad algemeen | 6 | 12-10-11 14:47 |
Foto: hoe slaat ipad 2 foto's op | Eef2135 | Muziek, foto & video | 4 | 10-08-11 23:48 |
Gesynchroniseerde foto's staan allemaal horizontaal | vincent_wtrs | Muziek, foto & video | 3 | 17-03-09 00:18 |
|
|