Ipad 4 scherm blijft zwart discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb even een vraag over mijn Ipad 4. Deze was gister helemaal leeg (viel uit bij 7%). Nu wil ik hem vandaag opladen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 4 scherm blijft zwart
Hallo,
Ik heb even een vraag over mijn Ipad 4. Deze was gister helemaal leeg (viel uit bij 7%). Nu wil ik hem vandaag opladen, maar het scherm staat al 2,5 uur op zwart. Heb al van alles geprobeerd... Harde reset en op de computer aansluiten.. Niks helpt. Weten jullie waar het aan kan liggen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Accu te diep ontladen. Hang het ding met de originele USB-kabel aan de originele lader en wacht tot het opstart. Dat kan een tijdje duren.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee dat klopt... Maar had gister mijn snoer niet bij de hand waardoor ik hem niet meteen kon opladen bij de waarschuwingen. Daardoor is ie uiteindelijk helemaal uitgegaan en nu herstart ie niet meer. Alleen een zwart scherm.
Ik laat het snoer er dan wel even in zitten. Even afwachten wat die doet. Ik laat het nog wel even weten. In ieder geval bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb vandaag het originele snoertje erin gedaan. Nu zit deze er al bijna 2 uur in, maar er gebeurd nog steeds niks. Ik weet niet wat het is. Zit nu 2 dagen zonder Ipad en krijg hem gewoon niet aan.... Wat kan ik verder doen?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt voor je antwoord! Dan wacht ik nog even
|
|
|||
|
|||
Vooral niet tussendoor de oplader verwijderen. Gewoon echt met rust laten.
|
|
|||
|
|||
Daar ben ik weer De Ipad zit nu al 7 uur aan de oplader, maar doet nog steeds niks
|
|
|||
|
|||
Dan probeer nu een harde reset om het bootproces te forceren. Laat de iPad aan de lader als je dat doet.
|
|
|||
|
|||
Heb dat een paar keer geprobeerd, maar werkt helaas ook niet.. Ben bang dat de Ipad het niet meer gaat doen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zou hij niet stuk moeten zijn. Ik wacht nog even af en laat hem sowieso in de oplader zitten. Alvast heel erg bedankt voor je hulp! Hoop dat hij het toch nog gaat doen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mini iPad scherm blijft zwart na opladen | lucchristiaens | iPad algemeen | 0 | 22-09-14 19:10 |
iPhone blijft op zwart scherm | Alik | iPhone algemeen | 8 | 13-09-14 01:01 |
Ipad 4 blijft op zwart scherm staan | jillie | iPad algemeen | 1 | 13-06-13 22:40 |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
|
|