Wat is perspectieeffect? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het instellen van een andere achtergrond, krijg je tegenwoorden de mogelijkheid om perspectieeffect aan of uit te zetten. Wat is dit. Ik heb al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is perspectieeffect?
Bij het instellen van een andere achtergrond, krijg je tegenwoorden de mogelijkheid om perspectieeffect aan of uit te zetten.
Wat is dit. Ik heb al een paar keer aan en uit geprobeerd, maar ik zie geen enkel verschil. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS 7.1: Het parallax-effect per achtergrond uitschakelen | appletips |
|
|||
|
|||
Het was mij niet eens opgevallen dat het ook in iOS 7 zat.
Ik heb het artikel gelezen, ik zie nog steeds geen verschil. Maakt mij ook niet uit. Dank je wel voor je reactie. Ineke |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oké.
Dank je. |
|
||||
|
||||
Vraag is beantwoord lijkt me zo. Topic kan op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone onderdelen invoeren uit China. wat mag en wat niet!? | Bylgus | iPhone accessoires en onderdelen | 21 | 11-04-14 23:08 |
iPhone: Wat is OpenSSH wat kun je er mee en hoe installeer ik het op laptop en Iphone? | jplt | Jailbreak | 1 | 30-03-14 23:47 |
iPhone doorgeven aan vriendin!? Wat kan, wat niet? | aspers | iPhone algemeen | 3 | 05-10-11 21:45 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|