ipad air 2 scherm gevoeligheid slecht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb nogal wat problemen met de ipad air 2. De gevoeligheid van het scherm is nogal vaag... als ik swipe is er niets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad air 2 scherm gevoeligheid slecht
hoi,
ik heb nogal wat problemen met de ipad air 2. De gevoeligheid van het scherm is nogal vaag... als ik swipe is er niets aan de hand. Maar een simpele tap wordt heel vaak niet waargenomen. 1 geval kan ik direct reproduceren. Namelijke met Safari in de balk iets zoeken en dan op de google resultaten iets willen aantappen. Dit kan dan nooit. Hele ipad reageert dan niet op een tap, waar dan ook op de pagina. Maar als ik een kleine swipe doe (paar pixels schuiven is al genoeg) dan kan ik wel een link openen. In spelletjes ervaar ik dit ook continu. maar als ik blijf tappen, zoals het typen hiervan, is er ook weer niets aan de hand. Het is alsof de touch uitschakelt als je even, paar seconde, niets doet. Hoewle het van Safari niet verklaart. Hebben anderen ook deze ervaring? en is dit ipad air 2 gerelateerd of IOS? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik herken het probleem niet. De Air 2 is bij mij één keer spontaan bevroren, waarna een harde reset nodig was.
Ik heb wel in een app dat het toetsenbord deels 'dood' is; maar dat ligt aan de app. |
|
|||
|
|||
heb je in Safari iets gezocht en direct op een link getapt en dat werkte direct?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hummm... maar ja, het is niet hetzelfde als met safari... best lastig uitleggen. Met safari is het reproduceerbaar, met andere apps niet.
|
|
|||
|
|||
Sinds update naar 8.1 een helaas bekend verschijnsel op Ipad air 1. Hoofdzakelijk in Safari.
|
|
|||
|
|||
Nu je het zegt, ik heb dit op ipad air 1 ook soms in safari Dat je niks kan aanklikken. Zal eens proberen met swipen of dit wel lukt. Wat ik ook heb met safari is dat de app zich soms zonder reden sluit. Je bent iets aan het lezen en plots sluit hij zich. Mijn Ipad 2 had dit ook. Is dit probleem gekend? Ik heb geen reservekopie gebruikt om de air te activeren...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmmm, gebeurde me zojuist ook een keer. Vreemd.
|
|
|||
|
|||
Ik herken het probleem. Vooral als ik op een link van Google wil tikken, gebeurt er niets.
Ook in bepaalde spelletjes. |
Labels |
air, ervaring, ipad, touch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad air, internet valt steeds weg naar home scherm. | Jo8900 | iPad algemeen | 10 | 26-12-15 13:26 |
Stof onder ipad air scherm | colinsnoeker | iPad algemeen | 41 | 07-12-13 15:31 |
scherm iPad Air nog steeds vuil afstotend ? | Laerios | iPad algemeen | 2 | 22-11-13 08:29 |
|
|