iPad met simlock J2A activation policy discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb hier een iPad3 die sinds de update naar iOS8 de geest gegeven heeft. Er zit een soort van simlock op en omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad met simlock J2A activation policy
Hi,
Ik heb hier een iPad3 die sinds de update naar iOS8 de geest gegeven heeft. Er zit een soort van simlock op en omdat ik hem in het buitenland gekocht heb heb ik voor de zekerheid de simlock laten checken op basis van IMEI. Het vreemde is dat de informatie die terugkomt nergens gesproken wordt over een provider, maar deze iPad heeft een zogenaamde J2A activation policy lock. Ik heb werkelijk geen idee wat dat betekent, misschien dat hier iemand het weet. Alvast bedankt voor jullie ideeën. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
beste stuur me even je imei nummer kan ik voor je checken welke provider check erop zit
kunt hem nu ook niet meer activeren neem ik aan ? |
Labels |
ipad (3, simlock verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 7 activation error met geregistreerde Developer iPhone? | iPhone 4 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 02-09-13 10:21 |
ik kom niet door de activation scherm met de iphone | eraybayrak | iPhone algemeen | 1 | 07-04-13 19:46 |
iPhone: Unlock via Sam mogelijk met behulp van Activation ticket ? | iphone1997 | Jailbreak | 11 | 10-01-13 19:54 |
Ipad 2 Exchange password policy | soetie | iPad algemeen | 11 | 14-03-12 21:21 |
iPhone 3GS: Unlock met iPad baseband ( Optus simlock Australië ) | DaMeastro | Unlock | 7 | 13-01-12 00:48 |
|
|