Ipad 2 Exchange password policy

Ipad 2 Exchange password policy discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al even in de suggesties gekekne voordat ik het topic aanmaakte maar nog niet helemaal een antwoord gevonden. In het bedrijf hebben we een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 December 2011, 10:27
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 October 2009
Berichten: 29
Standaard Ipad 2 Exchange password policy

Heb al even in de suggesties gekekne voordat ik het topic aanmaakte maar nog niet helemaal een antwoord gevonden.

In het bedrijf hebben we een password policy.
Nu heb ik vorige week op de zaak mijn password via mijn windhoos laptop aangepast. Geen probleem. Ook iphone en Ipad 2 blijven syncen/

Tot gisteren morgen, ik kreeg eerst op mijn iphone onjuist wachtwoord, en wat ik ook deed ik kwam niet door het scherm heen. (collega hadden nergens last van)

Vanmorgen op de ipad hetzelfde fenomeen. Hoe kan dit?
Ik geef het juiste wachtwoord in maar toch word dit niet opgepakt. Hoe kan het dat dit een week later pas op de iphone/.ipad gesyncd word?

Ik zou verwachten dat dit tot ongeveer een uur na wijziging op laptop ook een melding op iphone/ipad komt? Maar ik ben de enige die dit heeft! Collega hoeven ook geen nieuw wachtwoord op de iphone in te geven.
Hoe loopt de synchronisatie hiervan precies? En Hoe kan ik dit voorkomen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15 December 2011, 21:32
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 October 2009
Berichten: 29
Standaard

Niemand dit probleem eerder bij de hand gehad?

Ook niet op iphone oid!?
Ik weet even niet waar ik het zoeken moet!
  #3  
Oud 15 December 2011, 21:58
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 July 2011
Berichten: 2.613
Standaard

Account verwijderen en opnieuw instellen met de nieuwe gegevens ?
  #4  
Oud 15 December 2011, 22:00
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 October 2009
Berichten: 29
Standaard

Dan zouden alle gebruikers die dit hebben maandelijks moeten doen? Mag hopen dat er nog een andere oplossing is! Klinkt dit voor iemand bekent?
  #5  
Oud 15 December 2011, 23:35
jemmie's schermafbeelding
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» macOS
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Berichten: 840
Standaard

Ik weet niet hoe jullie bedrijfs netwerk is opgezet, maar de meest logische opzet, wanneer er met een interne Exchange server gewerkt wordt, is dat er ook een active directory is.
Wanneer hier het ww van de Windows verloopt zou tegelijkertijd het wachtwoord van de activesync, wat de iphone gebruikt, moeten worden gewijzigd. Een beetje afhankelijk van de complexiteit van het netwerk kan er een paar minuten vertraging in zitten.

Dit zou dan ook voor jouw collega's moeten gelden, aangezien zij hun wachtwoord niet hoeven te wijzigen op de iPhone, maar wel op hun Windows lijkt er een andere opzet te zijn.
Ik zou een keer met jullie Systeembeheerder gaan praten, die kunnen je vast wel vertellen hoe het netwerk in elkaar zit, en waarom het ww niet meer werkt.
__________________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #6  
Oud 16 December 2011, 10:52
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 October 2009
Berichten: 29
Standaard

Ik ben de systeembeheerder.
Er word inderdaad gewerkt met active Directory en een password policy. Ik snap daarom dus niet waarom de ene wel gevraagd word het wachtwoord te wijzigen op iphone/ipad en de andere niet. En waarom vervolgens de ipad/iphone alle wachtwoorden niet accepteert en niet verder komt.
  #7  
Oud 16 December 2011, 11:30
jemmie's schermafbeelding
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» macOS
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Berichten: 840
Standaard

Hebben jullie de Exchange server intern staan of is het een hosted dienst?
  #8  
Oud 16 December 2011, 11:34
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 October 2009
Berichten: 29
Standaard

Intern! Niks is gehost
  #9  
Oud 16 December 2011, 12:04
jemmie's schermafbeelding
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» macOS
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Berichten: 840
Standaard

Welke versie van Exchange gaat het over, en zijn alle rollen van de Exchange op een server samengevoegd of maken jullie gebruik van meerdere servers voor Exchange.
Ik ben vanmiddag in de gelegenheid om te kijken of ik de situatie na kan bootsen om het ww op windows te wijzigen zonder dit op de iPhone te hoeven doen.
  #10  
Oud 16 December 2011, 12:05
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 October 2009
Berichten: 29
Standaard

We gebruiken Exchange 2010 sp2, we hebben 1 exchange server, met daarvoor een Edge server voor mailtransport.

De edge ontvangt de mail en stuurt dit door! naar de exchange

bedankt voor je hulp alvast
  #11  
Oud 14 March 2012, 20:25
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 3 October 2009
Berichten: 29
Standaard

Ben inmiddels al deel achter het probleem denk ik!::
Wanneer er direct push gebruikt word komt dit probleem voor.
Wanneer tijdsduur sync word gebruikt dan niet.

waarschijnlijk komt dit doordat de push mail de verbinding met exchange openhoud totdat er gereboot word, (server of toestel/tablet) dan word de verbinding opnieuw gelegd en wachtwoord check gedaan, anders niet.

Enige manier om dit te blokkeren of eigenlijk een workaround is een exchange activesync policy aanmaken die vereist dat je een wachtwoord geeft voordat je apparaat ontgrendeld.
  #12  
Oud 14 March 2012, 21:21
King1987's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 March 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 7.440
Standaard

Top, ik laat het open ondanks dat je de oplossing hebt. Handig voor andere mensen!
__________________
 Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij 
De iPhone Hardware specialist

Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad standaard mail applicatie - password incorrect?? Calaghi iPad Apps 5 23 February 2011 19:01
iPhone Exchange password probleem iPetert iPhone algemeen 60 31 October 2010 20:31
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen Flex123 Wi-Fi 2 18 May 2010 09:41
exchange: "New Password Required" bigpino iPhone algemeen 12 2 October 2008 09:36
password probleem met exchange RJS iPhone algemeen 4 7 August 2008 10:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:22.