Email Synchronisatie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Diverse van mijn collega’s hebben gemeld en ik heb het zelf gecontroleerd dat de Bedrijfs mail niet aankomt op hun Ipad. Email op de Ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Email Synchronisatie
Diverse van mijn collega’s hebben gemeld en ik heb het zelf gecontroleerd dat de Bedrijfs mail niet aankomt op hun Ipad.
Email op de Ipad wordt pas aangeleverd als de outlook cliënt van de gebruiker opgestart is. Ik heb de outlook cliënt afgesloten en diverse test email verstuurd werden niet aangeleverd. We kunnen we email versturen met Ipads. Al de instellingen zijn goed ingesteld. Heb je dit eerder meegemaakt. Het gaat om de Ipads /Iphones van de directie dus er zit enige haast bij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
werken jullie met exchange,IMAP? Servers goed ingesteld? (vaak anders dan de desktop versie)
|
#3
|
|||
|
|||
|
#4
|
|||
|
|||
we werken met Exchange 2003 SP2 en outlook 2010.
Aan deze instellingen is er niets veranderd.Server draait als meer dan 5 jaren en pas 2 weken terug Ipad problemen.Sync van de Ipads gebeurd veels te snel of te kort.Er wordt echt niets opgehaald |
#6
|
|||
|
|||
Als op de iPads Outlook Exchange is ingesteld als e-mail account en "push" geselecteerd is zou dat zonder problemen moeten werken. De Exchange server hoort dan de e-mails te pushen naar de iPads zonder tussenkomst van Outlook op de één of andere PC.
|
#7
|
|||
|
|||
@Timosha.inderdaad zo moet het inderdaad werken.
|
#8
|
|||
|
|||
Als de Exchange Domain Name is ingevoerd in het Exchange account op de iPads zou het echt moeten werken. De Domain Name is absoluut noodzakelijk om push mail te laten werken. Natuurlijk moet ook Microsoft Exchange ActiveSync (EAS) draaien op de server.
Eventueel als test het Exchange acount op een van de iPads volledig verwijderen en opnieuw configureren met de Domain Name. Succes verder http://www.apple.com/support/iphone/enterprise/ |
#9
|
|||
|
|||
het opnieuw toevoegen van de mailbox op de Ipad heeft het probleem half verholpen.Alle nieuw e-mails worden goed( met vertraging) doorgestuurd,alleen de oude e-mails van de gebruikers in de Submappen van Postvak in worden niet meer gesynchroniseerd.
|
#10
|
||||
|
||||
Staat er toevallig een limiet op het aantal dagen dat gesynced wordt, standaard staat deze op 3 dagen.
instellingen | E-mail.. | Accounts
__________________
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen |
#11
|
|||
|
|||
Jemmie,ook deze had in aangepast naar alles.helaas ook niet geholpen.
|
#12
|
|||
|
|||
probleem verholpen.Het bleek helemaal niet in de Ipad te zitten maar in Mcafee security for Exchange. Doordat deze de mailboxen zwaar aan het scannen was, was er geen tijd voor de Ipad om deze te downloaden.Vandaag een workaround ontvangen van Mcafee
|
#13
|
||||
|
||||
Bedankt voor de update, succes met het werk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchronisatie Email | Fireball | iPhone algemeen | 2 | 04-07-10 14:36 |
email synchronisatie entourage / iphone | MacTimber | iTunes | 1 | 30-03-10 19:25 |
Synchronisatie email via exchange server | Watikjebrom | iTunes | 5 | 05-01-10 11:44 |
synchronisatie public folder en email | p.diederen | iTunes | 0 | 20-11-08 16:42 |
Vraagjes over email synchronisatie iphone en outlook | Darthy | iTunes | 1 | 30-08-08 19:30 |
|
|