//

Ipad camera instelling wijzigen

Ipad camera instelling wijzigen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil graag colleges en wedstrijden opnemen via mijn ipad. Alleen kost zon 20 minuten al (ongeveer) 2 gb! Aangezien colleges en wedstrijden minimaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-11-14, 13:08
maartenve1992 maartenve1992 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard Ipad camera instelling wijzigen

Hoi,

Ik wil graag colleges en wedstrijden opnemen via mijn ipad. Alleen kost zon 20 minuten al (ongeveer) 2 gb! Aangezien colleges en wedstrijden minimaal 60 min kosten ben ik al snel 6gb kwijt en dat heb ik niet (aangezien ik een ipad van 16 gb heb en nog meerdere apps heb)

Is het mogelijk om de camera instelling op een lagere resolutie in te stellen en niet op HD, zodat een opname minder gb kost? Zoja hoe? Zoniet dan heb ik pech!

Groeten,
Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-14, 21:47
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Het is niet in te stellen in de normale camera app of de instellingen daarvan. Er zijn vast wel wat apps in de App Store die deze mogelijkheid bieden.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 14-11-14, 16:25
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Dan is de Verbatim Mediashare iets voor jou. Je kunt materiaal van je iPad draadloos oversturen naar b.v. een usb-stick of een SD-kaartje als je de iPad hebt verbonden met het netwerkje van de Verbatim. Ook filmpjes. Wel is het handig in je foto-app een map te maken waar je je video(s) in zet, dan worden ze gemakkelijker gevonden. Heb zojuist jouw probleem even nagedaan en het werkt perfekt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wijzigen standaard camera in lockscreen cbkroes iPhone algemeen 2 13-11-11 12:35
Standaard (camera) app wijzigen iMarvin Jailbreak apps en thema's 0 08-04-10 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.