stuurprogramm apple mobile device discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de meest recente update vroeg mijn ipad een update via Itunes. Ik heb mijn ipad aangesloten, maar mijn computer geeft het volgende aan; "Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
stuurprogramm apple mobile device
Voor de meest recente update vroeg mijn ipad een update via Itunes.
Ik heb mijn ipad aangesloten, maar mijn computer geeft het volgende aan; "Het stuurprogramma voor uw Apple Mobile device (Recovery mode) moet worden geinstalleerd" Deze stuurprogramma's zijn volgens mij het probleem, want daarna wordt om de installatie schijf hiervan gevraagd. Als ik me niet vergis worden deze stuurprogramma's via Itunes geleverd. Daarom zojuist al Itunes volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd, echter zonder succes. (computer ook opnieuw opgestart) Iemand enig idee hoe ik deze stuurprogramma's op mijn laptop kan krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit probleem is al een paar keren op het forum gepasseerd. Gebruik de zoekfunctie eens. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Na nogmaals Itunes en alle andere 'apple' producten van mijn latop te hebben verwijderd nogmaals geprobeerd met een nieuwe Itunes download het 1 en ander voor elkaar te krijgen.
Dit maal met succes, mijn ipad wort herkend incl bijbehorende stuurprogramma's Echter, bij de update van mijn Ipad krijg ik een '4005' foutmelding; Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Mobile Device-service | adriaantjes | iPad algemeen | 4 | 17-09-14 02:25 |
Stuurprogramma Apple Mobile Device | Defcon195 | iPhone algemeen | 1 | 08-08-11 17:45 |
Windows: Apple Mobile Device | Suusie | Desktop-applicaties | 19 | 29-07-11 15:18 |
Windows: Apple Mobile Device | zmulk | iTunes | 1 | 25-06-11 13:53 |
|
|