Uploaden pdf bestand discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie kan mij zeggen hoe ik op mijn iPad bestanden kan toevoegen als daar om wordt gevraagd. Het komt vaak voor als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uploaden pdf bestand
Wie o wie kan mij zeggen hoe ik op mijn iPad bestanden kan toevoegen als daar om wordt gevraagd.
Het komt vaak voor als je bij het solliciteren je CV moet uploaden. Als je dan kiest voor "kies bestand" dan kom je in de map "foto's" terecht, maar hoe kom ik dan bij een pdf bestand die ik wil kiezen. WIE IS ZO SLIM EN KAN MIJ DAT VERTELLEN? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kies noodgedwongen meestal de omgekeerde route: eerst de Pdf openen die verstuurd moet worden en dan via delen kiezen voor e-mail en dan de e-mail pas maken. Niet elegant maar het werkt.
|
|
|||
|
|||
Omgekeerde route ? Dit is de normale route.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe heb dit probleem ook omdat dit een iOS eigenschap is. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 november 2014 om 00:24 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik iAnnotate voor alles Pdf.
Is het niet zo dat de betreffende website een uploadfunctie moet bieden voor bestanden? Met iAnnotate kun je iig een bestand eerst lokaal op de iPad zetten om te benaderen voor uploaden. |
|
|||
|
|||
OK, ik heb het even geprobeerd met een declaratie formulier. Maak van de pdf voor elke pagina een screendump, die komen in je fotobibliotheek, en die kun je dan toevoegen.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik al jaren Goodreader, super app waarmee ik al mijn bestanden perfect kan catalogeren, xls, mp3, pdf, avi, whatever, zonder itunes want ik haat itunes. Gewoon via mijn browser en Wi-Fi. Prachtig appje! Er zijn nog vele andere apps die hier goed in zijn, maar Goodreader heeft op al mijn ios apparaten nooit gefaald. Aanrader!
|
|
|||
|
|||
Ben ik met je eens, gebruik Goodreader zelf ook, maar daar ging het de TS niet om. Wat moet je doen als je in een webformulier documenten moet toevoegen ? Dan heb je aan Goodreader direkt niets, je kunt alleen screenshots maken en die toevoegen, zoals ik hierboven heb beschreven.
|
|
|||
|
|||
Ja ik herken dit probleem Beegee59!
Zo zoek ik ook al tijden naar de mogelijkheid om van een binnengekomen mail op de iPad een pdf te maken... Maar nu ga ik off topic geloof ik... |
|
|||
|
|||
Citaat:
In de AppStore Je maakt een kopie van je mail en met PDF Provider kun je daar een pdf van maken, vanaf Clipboard. |
|
|||
|
|||
Dat is idd een hindernis waar mss geen oplossing voor bestaat. De iPad is nog steeds geen vervanger van een pc of mac en dus soms wel nog nodig.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bestand, kies, sollicitatie, toevoegen, uploaden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pdf uploaden naar Memory 2 Move | MOBIRON | iPad algemeen | 0 | 13-10-14 20:54 |
PDF bestand bewerken in Iphone 4 S | IKimPhone | iPhone algemeen | 1 | 09-11-13 11:13 |
Beveiligd PDF bestand opslaan op iPad? | Elisabeth007 | iPad algemeen | 3 | 28-02-13 11:59 |
PDF bestand ocr-dn | Rico1971 | iPad algemeen | 0 | 19-01-13 11:28 |
telefoonnummer draaien vanuit pdf bestand | FredV | iPhone algemeen | 2 | 03-09-12 22:06 |
|
|