Ipad 2 laad niet gaat wel aan met lader discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Mijn ipad 2 laad niet meer op. Het rare is als ik hem uitzet en dan de lader er in doet gaat hij wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 laad niet gaat wel aan met lader
Goedemorgen,
Mijn ipad 2 laad niet meer op. Het rare is als ik hem uitzet en dan de lader er in doet gaat hij wel aan. Wat zou dit kunnen zijn. Heeft dit echt te maken met de met de laadconnector dat sommige pinnen geen connect meer maken of zou het wat anders kunnen zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik je de originele Apple lader en USB-kabel?
|
|
|||
|
|||
Ja alles is origineel. Het vage is de iPad gaat uit. Dan doenik de stekker erin en laad hij max tot 2% op.
Dan loopt hij weer leeg en begin ik opnieuw |
|
|||
|
|||
Ik heb enkele iPads (air en air2) en heb dit ook al enkele malen voor gehad. Andere lader en hup het was opgelost. Diezelfde lader gaf/geeft op een andere iPad dan weer geen probleem. Vooral met ios 8.x is dit gevoelig, ios 8.x verbruikt duidelijk veel meer stroom, 7.x heb ik dit nooit voor gehad.
Gelukkig heb ik altijd verschillende laders en reserve kabeltjes op voorraad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gaat aan en uit op de lader en laptop | dwight11 | iPhone algemeen | 17 | 05-09-14 11:56 |
Ipad 2 laad(helemaal leeg) geeft wel laadicoon maar wil niet meer opladen. | Jansen1994 | iPad algemeen | 0 | 26-07-14 22:30 |
iPhone gaat niet aan (wel herkend in iTunes) | griffinmanno | iTunes | 5 | 24-12-12 19:52 |
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek | Loveaddiicted | iPhone algemeen | 0 | 17-12-12 22:02 |
Iphone gaat niet aan/laad niet op | marcel.kok | iPhone algemeen | 4 | 29-05-10 22:06 |
|
|