apple mobile device op lokale computer is gestart en dan gestopt... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad wordt, soms wel, en meestal niet gevonden. Heropstarten van pc, ipad werkt niet, andere kabel gebruik ook niet, laatste update van itunes, itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple mobile device op lokale computer is gestart en dan gestopt...
Mijn ipad wordt, soms wel, en meestal niet gevonden. Heropstarten van pc, ipad werkt niet, andere kabel gebruik ook niet, laatste update van itunes, itunes en bijhorende onderdelen volledig eraf gezwierd,... het probleem blijft.
Ik kan Apple Mobile Device niet starten... er wordt telkens gezegd dat deze service op de lokale computer is gestart en gestopt omdat sommige services automatisch stoppen omdat ze niet door andere services (?) of programma's worden gebruikt... grrrr... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Apple Mobile Device | Suusie | Desktop-applicaties | 19 | 29-07-11 15:18 |
Windows: Apple Mobile Device | zmulk | iTunes | 1 | 25-06-11 13:53 |
Apple Mobile Device is niet gestart. | Larz | iTunes | 7 | 03-03-11 07:02 |
Apple Mobile Device-service is niet gestart? | Utr74 | Archief | 3 | 05-08-08 17:57 |
|
|