Aanmaken Apple ID account onmogelijk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij helpen ? ik krijg telkens deze melding, ookal zijn er geen andere accounts actief op de iphone. ik kan mijn Apple ID ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanmaken Apple ID account onmogelijk
kan iemand mij helpen ?
ik krijg telkens deze melding, ookal zijn er geen andere accounts actief op de iphone. ik kan mijn Apple ID niet activeren .. 10523847_1095859953777963_8242399353726120638_n.jpg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een gekoppeld apparaat of gekoppelde computer verwijderen uit een Apple ID
Een apparaat of computer verwijderen uit uw Apple ID: Open iTunes. Log in met uw Apple ID. Kies hiervoor Store > Log in in het menu iTunes. Kies Store > Toon mijn account in het menu iTunes. Klik in het venster Accountinformatie op Beheer apparaten. Klik op de knop Verwijder naast de naam van het apparaat dat u wilt ontkoppelen. Opmerking: als u een apparaat verwijdert uit uw Apple ID, geldt de periode van 90 dagen nog steeds voor dat apparaat. U moet 90 dagen wachten vanaf de dag dat het apparaat voor het eerst is gekoppeld aan uw Apple ID alvorens u het apparaat aan een andere Apple ID kunt koppelen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 november 2014 om 23:23 ---------- Of lees dit eens. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 november 2014 om 23:29 ---------- Dit is overigens een iPad forum. Hier staat de vraag ook al (in het juiste forum). |
|
||||
|
||||
@ kaat 1996,
Ik zou aan een moderator vragen om uw Apple ID te verwijderen ( camoufleren / bedekken) van de screenshot in verband met spam en andere problemen. Plaats nooit en géén gevoelige privé-informatie op een forum!.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw icloud account aanmaken | roppie18 | iCloud | 1 | 19-09-13 19:46 |
account aanmaken | vdleeke | iPhone algemeen | 1 | 23-12-12 11:23 |
Windows: Account aanmaken --> betaling kiezen | JanG | iTunes | 15 | 17-12-11 13:55 |
Mac OS X: iTunes store account aanmaken | RickvH | iTunes | 0 | 16-10-10 17:24 |
Na nummerportering, nieuwe account aanmaken? | Yash100 | Odido (T-Mobile) | 0 | 12-08-08 19:14 |
|
|