//

Nieuwe apps op gekke plaats op het scherm

Nieuwe apps op gekke plaats op het scherm discussie in iPad algemeen forum; Nou, ik heb weer eens iets vreemds. Op m'n ipad had ik de eerste drie pagina's vol staan met apps die ik vaak/vaker gebruik. Alles daana was meestal een zooitje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 15-12-14, 10:58
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard Nieuwe apps op gekke plaats op het scherm

Nou, ik heb weer eens iets vreemds. Op m'n ipad had ik de eerste drie pagina's vol staan met apps die ik vaak/vaker gebruik. Alles daana was meestal een zooitje door elkaar.
Geen probleem (teoen). Als je een nieuwe ap installeerde, kwam deze op de eerst beschikbare plek op een van de pagina's terecht,

Nu merkte ik dat sinds een tijdje de apps die ik nieuw installeer op de tweede pagina links bovenin geinstalleerd worden. En dan niet op een "normale" app plaats, maar echt links boven het normale eerste ikoontje op het scherm.
Nadat de installatie gereed is, komt de app op de eerste plek op de tweede pagina te staan, en worden alle overige apps doorgeschoven.
Zeer hinderlijk omdat nu dus m'n "standaard"eerste pagina's overhoop liggen.

Komt iemand dit bekend voor en (uiteraard) heeft iemand wellicht een oplossing (gelezen/gezien oid).
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn nieuwe iphone 4s heeft een blauwe vlek op het scherm. Ero iPhone algemeen 10 27-12-13 17:54
Plaats toetsenbord op scherm iPad3 Kristroch iPad algemeen 4 18-04-13 09:17
Nieuwe Apps komen op tweede scherm hermankellogg iPhone algemeen 5 25-10-12 14:34
Gele vlekken op het scherm van nieuwe iPhone 4 RDU iPhone algemeen 2 28-07-11 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.