//

Gele vlekken op het scherm van nieuwe iPhone 4

Gele vlekken op het scherm van nieuwe iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen Forumleden. Ik heb sinds twee maanden een nieuwe iPhone 4. Deze heb ik gekocht in een Premium Reseller Shop. Vanaf het begin waren er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-07-11, 10:55
RDU RDU is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Gele vlekken op het scherm van nieuwe iPhone 4

Goedemorgen Forumleden. Ik heb sinds twee maanden een nieuwe iPhone 4. Deze heb ik gekocht in een Premium Reseller Shop. Vanaf het begin waren er gele vlekken zichtbaar op het scherm die steeds groter werden naarmate de iPhone warmer werd. Heeft iemand van julllie ooit van dit probleem gehoord ? Inmiddels heb ik hem laten opsturen naar de service afdeling van Apple voor reparatie. Wel daardoor twee weken mijn iPhone kwijt !!

Laatst gewijzigd door RDU; 28-07-11 om 15:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-11, 11:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik had int begin zelf niks en opeens na 6maand door de warmte ofzo een gele streep in mijn iphone, binnen steken hebk geen zin in omdat het gelukkig niet erger word en het stoort me ook nie echt.
  #3  
Oud 28-07-11, 15:33
RDU RDU is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Twee weken geleden mijn splinternieuwe iPhone 4, met gele vlekken in het scherm, laten opsturen door YouMac (Premium Reseller Shop van Apple in Eindhoven) naar Solid Vision in Rijswijk voor reparatie/vervanging. Vandaag gebeld naar Solid Vision en gevraagd naar de status van de reparatie/vervanging. Solid Vision heeft mijn iPhone 4 doorgestuurd naar Teleplan in Zoetermeer omdat het een simlockvrije iPhone 4 van KPN blijkt te zijn. Teleplan in Zoetermeer heeft, naar hun zeggen, weer twee weken nodig om te besluiten dat YouMac mij een nieuwe iPhone 4 moet leveren. Ik zit nu minimaal 4 weken zonder iPhone 4 omdat YouMac in Eindhoven aan mij een ondeugdelijk product heeft geleverd. Wat een service van YouMac Eindhoven !!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gele schijn over iPhone 4 scherm backfire iPhone algemeen 9 14-01-11 14:50
Vlekken en strepen op LCD scherm mike--ie iPhone algemeen 1 08-07-10 22:14
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 seminifeer iPhone algemeen 0 25-08-09 07:59
vlekken op het scherm van de 3GS blaugrana iPhone algemeen 3 08-07-09 18:43
Gele vlekken Iphone scherm met foto's! STASKO Muziek, foto & video 7 03-03-08 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.