email synchroniseren mislukt geen wachtwoord ingevuld voor ..........@hotmail.com discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb ook hetzelfde alleen dan met hotmail.com ik zet alle instellingen er in . hij vind het wel er komen dan vier vinkjes te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email synchroniseren mislukt geen wachtwoord ingevuld voor ..........@hotmail.com
ik heb ook hetzelfde alleen dan met hotmail.com
ik zet alle instellingen er in . hij vind het wel er komen dan vier vinkjes te staan maar daarna ga ik kijken of ik kan syncroniseren en dan zegt hij dat het wachtwoord niet is ingevult. dan kijk ik bij de instellingen is ineens het wachtwoord verdwenen wat ik had ingevuld. wat moet ik doen!!! groeten arthur sterke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail wachtwoord wordt niet meer onthouden | Mysteriousgirl_ | iPhone Apps | 7 | 03-10-10 00:07 |
Email wachtwoord Wi-Fi 3G KPN mislukt | I-Stefke | KPN | 2 | 21-09-10 00:32 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
Juist wachtwoord en toch geen email ontvangen | Nafets | iPhone algemeen | 3 | 16-04-10 09:41 |
|
|