Google Agenda op iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een maat van mij heeft een iPhone 3GS, en wil graag zijn Google Agenda synchroniseren met de agenda op de iPhone. Ik weet dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google Agenda op iPhone 3GS
Hallo,
Een maat van mij heeft een iPhone 3GS, en wil graag zijn Google Agenda synchroniseren met de agenda op de iPhone. Ik weet dat er al vele topics over zijn, maar ik heb niet goed kunnen vinden voor het volgende: Hij heeft zijn @live.nl account gekoppeld aan Google, waarmee de agenda dus word beheerd. Hoe moet je deze instellingen dan bij Settings -> Mail, Contacten, Agenda invullen? Gewoon hetzelfde als bij een @gmail.com adres, of is dit anders? Alvast bedankt! Groet, Durk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik synchroniseer mijn 3Gs met google agenda door onder instellingen > mail,contacten, agenda > gmail > agenda aan te zetten.
Als dat niet werkt kun je ook een nieuwe exchange account aanmaken en die met je google account laten synchroniseren. bij domein vul je dan niets in, en bij server m.google.com |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone algemeen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
google agenda syngroniseren met iphone 3gs nieuwe sftware | patrix.jansen | iTunes | 15 | 26-11-09 17:53 |
iPhone-agenda syncen -> Google Calendar | jelle86 | Archief | 3 | 01-12-08 19:23 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
Google agenda op Iphone | djtcc | iTunes | 5 | 28-08-08 10:29 |
|
|