Backup terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, ik heb een vraag over het terugzetten van een backup. Worden verbruikgegevens ook teruggezet? Van mijn oude Ipone had ik een backup gemaakt, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup terugzetten
Hallo allen,
ik heb een vraag over het terugzetten van een backup. Worden verbruikgegevens ook teruggezet? Van mijn oude Ipone had ik een backup gemaakt, en die backup op mijn "nieuwe" Iphone gezet. Na 3 dagen gebruikt te hebben zie ik bij het gebruik staan 1.1 Gb ontvangen en 224 Mb verstuurd. Dat kan nooit in 3 dagen, dus blijven er 2 opties over: optie 1: oor aangenaaid, was geen nieuwe Iphone optie 2: bij het terugzetten van backup is ook het dataverbruik van de backup teruggezet Kan natuurlijk ook na resetten van het dataverbruik, weer backup terugzetten. Maar hier de vraagstellen gaat sneller
Ciao Jeroen Laatst gewijzigd door dutchduc; 23-07-11 om 20:54. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij het terug zetten van de backup zet je indd de internet gebruik ook terug.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: backup terugzetten | martijndk1983 | Jailbreak | 0 | 30-11-10 00:56 |
backup terugzetten onmogelijk | zout | iTunes | 4 | 12-07-10 21:40 |
iPhone: Backup terugzetten na 3.1.2 > 4.0 PWNAGETOOL | Zandmachine | Jailbreak | 0 | 27-06-10 19:02 |
Backup terugzetten naar iphone 4 | sjalih | iPhone algemeen | 1 | 27-06-10 13:18 |
Backup terugzetten na het updaten | juulie | iPhone algemeen | 0 | 08-10-08 16:32 |
|
|