Backup terugzetten na het updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, vandaag geupdate van 2.0 naar 2.1, aangezien men telefoon een beetje vol werd van alle apps en hij leek wel slomer te worden dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup terugzetten na het updaten
hallo,
vandaag geupdate van 2.0 naar 2.1, aangezien men telefoon een beetje vol werd van alle apps en hij leek wel slomer te worden dus maar meteen een update via de custom restore van micheal, alvorens dat eerst natuurlijk een backup gemaakt. updaten ging goed alleen kon ik mijn gemaakte reservekopie niet terugzetten: als ik rechter muisclick op mijn iphone, staat de optie terugzetten vanaf reserve kopie er niet bij! terwijl hij wel in de lijst staat bij mijn voorkeuren! kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Oude backup terugzetten via iTunes | piebas | iTunes | 3 | 08-05-11 00:41 |
iPhone: backup terugzetten | martijndk1983 | Jailbreak | 0 | 30-11-10 00:56 |
backup terugzetten onmogelijk | zout | iTunes | 4 | 12-07-10 21:40 |
iPhone: Backup terugzetten na 3.1.2 > 4.0 PWNAGETOOL | Zandmachine | Jailbreak | 0 | 27-06-10 19:02 |
Backup terugzetten naar iphone 4 | sjalih | iPhone algemeen | 1 | 27-06-10 13:18 |
|
|