ipad synchroniseren met itunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik een ipad2 aansluit op itunes, op een mac, dan komen er tientallen apps, niet compleet gedownload, op de ipad te staan. en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad synchroniseren met itunes
als ik een ipad2 aansluit op itunes, op een mac, dan komen er tientallen apps, niet compleet gedownload, op de ipad te staan. en dan kan ik ze alleen handmatig stuk voor stuk wissen. hoe voorkom ik dat er apps gesynchroniseerd worden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoezo half gedownload? Laat je alles wel gewoon doorgaan of breek je de synchronisatie soms veel te vroeg af? Automatisch synchroniseren kun je ook uitzetten hoor.
|
|
|||
|
|||
dank voor je antwoord. had ik al gedaan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb automatisch synchroniseren uitgezet en apps uitgezet en alle apps verwijderd van mijn mac en het gebeurt gewoon wel. ipad komt vol te staan met apps en "zegt" aan het eind van de synchronisatie dat de deze niet voltooid kan worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes wil geen apps synchroniseren met ipad | sjimfizz | iTunes | 1 | 20-12-11 17:39 |
iPad en iPhone synchroniseren met één iTunes | w.d | iTunes | 4 | 03-03-11 20:27 |
Synchroniseren iPad met iTunes | Schrickx | iPad algemeen | 2 | 16-02-11 09:27 |
Wi-Fi Sync: je iPod, iPhone of iPad draadloos met iTunes synchroniseren | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 11 | 09-06-10 12:14 |
|
|