//

Google doc niet meer te bewerken?

Google doc niet meer te bewerken? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag kwam ik erachter dat ik op mijn Ipad mini niet meer een Google document kan bewerken,alleen lezen. Het gaat om een spreadsheet welke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-15, 22:31
pejola pejola is offline
 
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard Google doc niet meer te bewerken?

Hallo,

Vandaag kwam ik erachter dat ik op mijn Ipad mini niet meer een Google document kan bewerken,alleen lezen.
Het gaat om een spreadsheet welke wij als broers en zussen gebruiken als agenda voor onze moeder(wie er wanneer komt,bijzonderheden op welke dag etc).
Dit doc heb ik op het beginscherm opgeslagen en kon dan makkelijk eea aanpassen/toevoegen,maar nu lukt dat dus niet meer. (Bij mijn broer trouwens ook niet op zijn Ipad...)
Iemand enig idee??

Vast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De Google Doc documenten zijn weer te openen met DocsToGo! KvdS iPhone Apps 2 09-04-13 21:54
google drive documenten bewerken wilfrida iPad algemeen 6 08-04-13 21:49
Word doc opslaan en in doc zoeken naar woorden Keizer1 iPhone Apps 4 20-02-10 20:33
Google documenten bewerken iLove iPhone Apps 2 29-10-08 22:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.