Google doc niet meer te bewerken? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag kwam ik erachter dat ik op mijn Ipad mini niet meer een Google document kan bewerken,alleen lezen. Het gaat om een spreadsheet welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google doc niet meer te bewerken?
Hallo,
Vandaag kwam ik erachter dat ik op mijn Ipad mini niet meer een Google document kan bewerken,alleen lezen. Het gaat om een spreadsheet welke wij als broers en zussen gebruiken als agenda voor onze moeder(wie er wanneer komt,bijzonderheden op welke dag etc). Dit doc heb ik op het beginscherm opgeslagen en kon dan makkelijk eea aanpassen/toevoegen,maar nu lukt dat dus niet meer. (Bij mijn broer trouwens ook niet op zijn Ipad...) Iemand enig idee?? Vast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De Google Doc documenten zijn weer te openen met DocsToGo! | KvdS | iPhone Apps | 2 | 09-04-13 21:54 |
google drive documenten bewerken | wilfrida | iPad algemeen | 6 | 08-04-13 21:49 |
Word doc opslaan en in doc zoeken naar woorden | Keizer1 | iPhone Apps | 4 | 20-02-10 20:33 |
Google documenten bewerken | iLove | iPhone Apps | 2 | 29-10-08 22:02 |
|
|