iPad mini lijkt dood, maar iTunes ziet hem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPad mini van mijn zoon is gevallen en er zit een deukje in de onderkant bij de linker speaker gaatjes. Even was er nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad mini lijkt dood, maar iTunes ziet hem
De iPad mini van mijn zoon is gevallen en er zit een deukje in de onderkant bij de linker speaker gaatjes.
Even was er nog sprake van zwart scherm met wat licht, maar al gauw ging het licht uit. Harde reset geprobeerd -> geen geluk. Hersteld via DFU mode in iTunes ~> software is hersteld en nu staat er 8.1.2 op, maar iPad heeft niets laten horen, niet getrild en geen beeld gegeven. De knoppen reageren blijkbaar wel omdat ik hem wel in DFU modus kon zetten. Verder is het glas heel en trilt hij niet bij het omzetten van de muteknop. Nu m'n vraag.. Is dit een kwestie van een los contact (iPad was nog volledig origineel), een kapot scherm of moet er toch meer aan de hand zijn?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Echt niemand een idee??
|
|
|||
|
|||
Het lijkt mij onvoorspelbaar wat er na een val allemaal defect raakt. Ter reparatie aanbieden bij Apple is imho de enige logische optie...
|
|
|||
|
|||
Laat hem nog eens twee of 3 keer van een hoogte van 50 cm op de rug op een stuk vloer met vloerkleed vallen , en kijk wat hij dan doet ,
Nee dit is geen gekkigheid |
|
|||
|
|||
[QUOTE=suzuki2002;989135]Laat hem nog eens twee of 3 keer van een hoogte van 50 cm op de rug op een stuk vloer met vloerkleed vallen , en kijk wat hij dan doet ,
Ik vond het wel eng, maar heb het toch geprobeerd haha. Helaas geen succes 😌 toch bedankt voor het meedenken! |
|
|||
|
|||
Zonde , was het proberen waard
Heb al tal van ipadjes op deze manier nieuw leven in geblazen . |
|
|||
|
|||
Suzuki2002 je bent m'n held!!
Vanochtend zag ik de iPad weer liggen en dacht:" ik probeer het nog één keer". Heb hem nu van een metertje laten vallen en..... SUCCES :-D Hij is weer helemaal tip en top. Thanx, Penny |
|
|||
|
|||
Nou ja zeg... Flink schudden voor gebruik!
Mooi dat het weer werkt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helemaal goed ,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs wordt heet tijdens opladen en lijkt dood | Muug | iPhone algemeen | 6 | 12-05-12 23:46 |
Iphone 3G. Lijkt dood. | Sweng | iPhone algemeen | 2 | 09-11-10 17:32 |
iTunes herkent iPhone maar je kunt hem niet openen .... ??? | haraldlohmann | iTunes | 1 | 14-03-10 22:14 |
iphone lijkt dood? | frankvh1990 | iPhone algemeen | 3 | 18-01-09 23:09 |
|
|