Ipad2 lcd herstellen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, de lcd van mijn iPad2 Wi-Fi - 3G is defekt en ik wil die zelf herstellen. Ik heb op de link hieronder al een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad2 lcd herstellen
Hallo,
de lcd van mijn iPad2 Wi-Fi - 3G is defekt en ik wil die zelf herstellen. Ik heb op de link hieronder al een handig en uitgebreid filmpje gevonden die mooi uitlegd hoe je best tewerk gaat. Wat me niet duidelijk is (omdat in het filmpje het glas ook defekt is), dat is als het glas NIET defekt is, kan je het dan hergebruiken? Of hergebruik je het glas best niet opnieuw en plaats je beter een nieuwe? Tenslotte wil ik ook nog vragen welke shop jullie zouden aanraden voor de onderdelen (lcd, nieuwe plastic bezel) en tools (reinigingsset, mesje). Die shop van het filmpje hierboven lijkt me wel top (icracked.com), maar om het van de States te laten overkomen zal het wel duurder uitkomen dan een alternatief in EU. Mvg, Peter. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lcd scherm ipad2 kapot | m2jeff | iPad algemeen | 3 | 26-12-13 23:45 |
iPad2 herstellen 5.0.1 | mackaliaga | iPad algemeen | 3 | 20-03-12 14:15 |
iPad2 herstellen werkt niet | vdingen | iPad algemeen | 0 | 08-11-11 09:29 |
lcd 2g | Fireball | iPhone algemeen | 7 | 31-01-11 21:30 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|