Lcd scherm ipad2 kapot discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs mijn iPad laten repareren, omdat het glas en de achterzijde beschadigd waren. Nu was ik gisteren bezig op de iPad en legde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lcd scherm ipad2 kapot
Ik heb onlangs mijn iPad laten repareren, omdat het glas en de achterzijde beschadigd waren. Nu was ik gisteren bezig op de iPad en legde ik de iPad even weg. Kort daarna pakte ik hem weer en zag dat er een stervormige barst in, vermoedelijk, het lcd scherm zat.
Ik denk nu zelf dat er is iets verkeerds is gegaan met de montage. Het bedrijf dat de iPad heeft gemaakt geeft nu aan dat ik de iPad moet opsturen zodat ze deze kunnen onderzoeken. Dit scherm kan toch niet zomaar kapot gaan?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Deze spanning ontstaat dat deze te strak is gelijmd?
|
|
|||
|
|||
Een ster krijg je niet door spanning maar door. Punt belasting.
Spanning zorgt voor lange barsten. Is deze ster in het midden van het scherm ( iets naar rechts). Dan heeft de kabel van de batterij niet goed tussen de batterijen gelegen maar iets er op. Dit zou eventueel het defect kunnen hebben veroorzaakt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Strepen en vlekken op lcd-scherm | martijnkrullaars | iPhone algemeen | 1 | 13-11-13 02:43 |
Mijn iPhone 5 touchscreen/lcd glas is kapot | Morpheus | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 26-03-13 18:55 |
LCD scherm zelf vervangen | philippefeij | iPhone algemeen | 7 | 25-10-11 22:31 |
Help! LCD waarschijnlijk kapot, touchpad ook? | runawaykid0193 | iPhone algemeen | 3 | 09-05-11 23:34 |
formaat lcd scherm 3g / 3gs | neophron | iPhone algemeen | 6 | 25-02-11 00:18 |
|
|