wachtwoord App Store uitzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn vader heet zins een aantal weken een ipad. nu is mijn vader iemand die niet zo goed is met moderne technologie. en hij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachtwoord App Store uitzetten
mijn vader heet zins een aantal weken een ipad.
nu is mijn vader iemand die niet zo goed is met moderne technologie. en hij is meestal al na een uur zijn wachtwoord kwijt. is het mogelijk on in de App Store(iOS 8) het vragen van het wachtwoord uit te schakelen zoals dat ook in de ouder iOS versies kon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp niet wat moderne technologie met vergeetachtigheid te maken heeft maar dat terzijde. Bedoel je dat jou vader geen wachtwoord hoeft in te vullen bij het kopen van een app? Ik weet niet beter dan dat je dat op direct of 15 minuten kan zetten.
|
|
||||
|
||||
Als jouw vader een iPad Air 2 heeft, kan hij aankopen doen met Touch ID. Het is anders, zoals TouchMe al zei, niet mogelijk om het in te stellen op direct of na 15 minuten.
|
|||
|
|||
wat ik bedoelde was dat in oudere iOS versie's een optie zat om het vragen van een wachtwoord in de App Store uit te zetten.
|
|
||||
|
||||
De optie zit er nu niet meer in.
|
|
||||
|
||||
Als je vader zijn iPad alleen maar thuis gebruikt kan hij ook bijvoorbeeld gewoon zijn naam als wachtwoord nemen.....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Onafhankelijk van waar je een iPad gebruikt kan iedereen van over de hele wereld met die Apple ID proberen in te loggen. Hackers zullen voor de hand liggende zaken zoals namen zeker uitproberen. Al zal de kans dat men net die ID wil hacken vast niet groot zijn...
|
|||
|
|||
Maak een wachtwoord van twee goed te onthouden getallen.
Schoenmaat plus huisnummer. Hang een briefje op koelkastdeur. Schoenmaat! Huisnummer! Als iemand dat niet meer onthoudt, weet-ie binnenkort ook niet meer wat een iPad is... |
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog een oude iPod met iOS 4.2.1, maar ook daarin zit die optie niet. Simpel wachtwoord is:
Bnmnwchtwrdkwt (medeklinkers in Ben mijn wachtwoord kwijt). Beter is om hem zelf iets te laten verzinnen en dan alleen de medeklinkers te gebruiken, bv. de straat waar hij vroeger gewoond heeft met huisnummer: rnjstrt31 (Oranjestraat 31). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store herkend wachtwoord niet | whitetunes | iPhone Apps | 0 | 24-01-13 01:00 |
Wachtwoord app store invoeren | Ruudmolthof | iPad algemeen | 3 | 14-11-12 14:38 |
Uitzetten meldingen aankopen app store | Do-Rithm | iPhone algemeen | 2 | 21-08-12 00:37 |
Ios 4.3 wachtwoord app store | wwl | iPhone Apps | 2 | 07-04-11 11:41 |
App store wachtwoord terugkrijgen | basnolle | iPhone Apps | 1 | 13-12-10 17:02 |
|
|