fotobibliotheek iPad mini niet te legen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPad Mini (16Gb) van mijn dochter geeft via Instellingen - Gebruik aan dat er ruim 8 Gb aan foto's op zou zitten, in totaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotobibliotheek iPad mini niet te legen
De iPad Mini (16Gb) van mijn dochter geeft via Instellingen - Gebruik aan dat er ruim 8 Gb aan foto's op zou zitten, in totaal bijna 500 foto's (en filmpjes, denk ik), maar er staan maar 85 foto's op in de Foto's-app. Het album "Onlangs verwijderd" is geleegd.
Hoe kan ik deze 8 Gb verwijderen? ik kan de foto's nergens vinden op de iPad en ook niet via iTunes. Er zijn geen foto's gesynchroniseerd van een computer. Zou heel fijn zijn als iemand hier een oplossing voor weet. Ik heb op diverse sites gekeken, maar nergens de oplossing gevonden. Wie weet hier dus. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iCloud is niet ingeschakeld op de iPad Mini, nul foto's dus
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met FileBrowser (er is ook een light-versie) inzicht te krijgen wat er zich op de iPad mini bevindt. Ik heb 'm zojuist voor € 5,99 aangeschaft.
|
|
|||
|
|||
Net gedaan, maar ook daarmee worden alleen de ruim 80 foto's gevonden en net de 500 die al dat geheugen in beslag nemen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cache legen in safari op ipad | remisc | iPad algemeen | 2 | 25-07-13 23:05 |
Foto: Filmrol juist NIET legen op iPhone | Boccopopje | Muziek, foto & video | 5 | 23-04-13 15:27 |
|
|