//

Filmrol juist NIET legen op iPhone

Filmrol juist NIET legen op iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een omgekeerde vraag dan dat ik hier kan vinden. Ik mag graag mijn gemaakte foto's (hetzij screenshots of anders opgeslagen foto's) welke in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-04-13, 01:39
Boccopopje's schermafbeelding
Boccopopje Boccopopje is offline
• iOS 10.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard Filmrol juist NIET legen op iPhone

Ik heb een omgekeerde vraag dan dat ik hier kan vinden.

Ik mag graag mijn gemaakte foto's (hetzij screenshots of anders opgeslagen foto's) welke in mijn filmrol staan bewaren!!!

Ik sync vaak tussen iphone en pc om ze wel te bewaren mocht er iets gebeuren maar ik wil ze graag handmatig kunnen verwijderen van de Iphone en dus ook gewoon de meeste foto's in de filmrol kunnen bewaren.

Valt mij op dat ik veel foto's mis, is er een max aan de filmrol?
Ik weet namelijk niet wanneer ik wat wanneer ben kwijt geraakt maar het valt me gewoon op dat ik vaak foto's mis.
En ik heb geen zin om iedere keer andere mapjes aan te maken als dit niet nodig is...

Weet iemand waarom ze systematisch hier en daar verdwijnen? Ik kan er ook geen volgorde in vinden.
Kan dit bij het importeren, labelen gebeuren?

Het komt er dus op neer dat ik ze graag in mijn filmrol wil houden zo lang als ik dat zelf wil, niet dat er hier en daar ineens een foto verdwijnt.
Gelukkig staan ze wel in mijn pc dus ik denk dat het door het importeren komt, maar de laatste keer dat ik dat deed bleven ze wel staan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-13, 06:50
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Als je foto's eenmaal geïmporteerd en vervolgens gesynchroniseerd hebt met je iPhone, zitten ze niet meer in je filmrol. Maar in een andere map / album. Dus het zou moeten kloppen dat je filmrol leeg raakt.

Waarom er kennelijk sommige foto's niet mee synchroniseren vanaf je computer naar je iPhone (verdwenen zijn ze strikt genomen dus niet?) begrijp ik ook niet precies.
  #3  
Oud 23-04-13, 08:31
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Kijk je wel in je filmrol? De photostream heeft namelijk wel een maximum van 1000 foto's. Die gooit dus automatisch de oudste foto weg van je toestel.

Als je foto's synchroniseert op de pc dan zou je eigenlijk de vraag moeten krijgen of je de originele van de iPhone wil verwijderen of niet. Hij zou ze dus niet zelf moeten verwijderen zonder jou toestemming.
  #4  
Oud 23-04-13, 13:56
Boccopopje's schermafbeelding
Boccopopje Boccopopje is offline
• iOS 10.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

Maar dan zou ik dat mapje dus moeten aanvinken zodat hij weer op mijn telefoon staat? Irritante van het importeren zoals ik het doe is dat ze er dan vaak dubbel in staan...

Ja ik kijk wel in mijn fotostream maar die heeft er idd maar max 1000 en behalve dat ze bewaard worden en op mijn ipad komen zie ik daar voor mij nog niet iets handigs in.. in mijn geval dan he?
Maar hij vraagt mij helemaal niet of ik wil verwijderen of niet, ik heb windows he???
  #5  
Oud 23-04-13, 14:04
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Waarschijnlijk heb je toch de optie aangevinkt (staan) dat na het importeren de foto's van het toestel verwijderd moeten worden.

Kijk hier even naar: iOS: persoonlijke foto's en video's importeren van iOS-apparaten naar uw computer
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #6  
Oud 23-04-13, 14:27
Boccopopje's schermafbeelding
Boccopopje Boccopopje is offline
• iOS 10.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

Dankjewel, dat zou hem inderdaad moeten zijn, ware het niet dat ik het wissen niet heb aangevinkt zie ik nu. Het is ook zo dat hij niet alles wist maar een stuk of wat.
Reageren

Labels
filmrol, foto albums, foto synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 niet juist martjee iPhone algemeen 3 24-09-10 12:03
Itunes van Iphone upgraden (of juist niet?) goofy17 Archief 1 07-08-09 21:56
Windows: Wachtwoord niet juist !? Silver iTunes 1 01-07-09 20:05
tijdstip sms niet juist ... racekonijn iPhone algemeen 6 25-10-08 01:31
Email juist niet ophalen DiDelda iPhone algemeen 4 23-04-08 09:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.