foefje upload imovie zonder wifi?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo bestaat er een foefje dat ik een imovie filmpje kan uploaden naar youtube via de normale mobiele data op mijn ipad (dus via mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foefje upload imovie zonder Wi-Fi??
hallo
bestaat er een foefje dat ik een imovie filmpje kan uploaden naar youtube via de normale mobiele data op mijn ipad (dus via mijn 3 g simkaartje, dus niet via Wi-Fi??) ben benieuwd of dat via een omweg kan. ik vind hier in het buitenland nergens snelle Wi-Fi in de buurt. (heb op de mobiele data nog 16 gb prepay tegoed, dus ruime reserve datategoed) dank voor antwoord groet wim. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zulke "foefjes" heb je een jailbreak nodig.
|
|
|||
|
|||
dank je, timosha,
denk dat ik dan maar doe. kan nog op de een of andere manier met je mailen of zo?? gr wim |
|
|||
|
|||
stom, stom, stom, nu heb ik gisteren ge-update naar 8.1.3
later las ik dat die nieuwe versie jailbreak verhinderd! kan ik terug naar 8.1.2 en hoe gaat dat?? |
|
|||
|
|||
Je kan niet meer terug naar 8.1.2.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scene gemaakt in Imovie niet beschikbaar in andere projecten van Imovie | jovdo | iPad Apps | 0 | 25-04-12 00:14 |
Importen film in iMovie vanuit camera ZONDER tussenkomst van een computer | fhaverman | iPad Apps | 1 | 16-06-11 00:06 |
cydia zonder Wi-Fi | smittepit | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-11-10 13:35 |
pc zonder Wi-Fi | xit2050 | Wi-Fi | 13 | 30-09-08 09:33 |
Upload file zonder Wi-Fi | Euphanasia | Unlock [archief] | 1 | 15-04-08 19:02 |
|
|