Slechte GPS ontvangst Ipad Mini met 4G discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Eind januari kocht ik me een Ipad Mini met 4G. Leek me handig als GPS met de 4G. Ging wel een tijdje goed, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Slechte GPS ontvangst Ipad Mini met 4G
Hey,
Eind januari kocht ik me een Ipad Mini met 4G. Leek me handig als GPS met de 4G. Ging wel een tijdje goed, maar ineens doet hij raar qua GPS ontvangst. Ik gebruik de app Waze, en heb eens gechecked met de kaarten van de Ipad zelf en daar geeft hij ook slechte gps ontvangst(waardoor je soms wel is de verkeerde straat kunt inslaan). Heeft iemand hier een oplossing voor? Thnx in advance |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens bij je provider of er een storing in je buurt is, en bekijk eventueel ook een kaart waar staat wat voor dekking er bij jou is.
Je kunt ook proberen om een simkaart van een andere provider in je iPad te stoppen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gebruik je ook een simkaart in die ipad mini?
|
Labels |
gps locatie vinden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slechte GPS ontvangst TomTom Op de ipad2 met JB | vuurvreter | iPad algemeen | 4 | 01-08-13 14:28 |
slechte gps en gsm ontvangst | cubesten | iPhone algemeen | 0 | 25-01-11 04:11 |
slechte gps ontvangst? | huubke | iPhone Navigatie | 3 | 30-09-10 18:32 |
Slechte GPS ontvangst door hoesje!! | TheMikerMC | iPhone algemeen | 12 | 20-08-10 18:22 |
Hardware: Slechte GPS ontvangst | KingAchill | iPhone Navigatie | 10 | 12-06-10 09:01 |
|
|