Pdf's hoe zet ik die in iBook? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een IOS 8: Er staan al Pdf's in mijn iBook. Dit is al lang geleden dat ik die daar heb gezet. Nu weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pdf's hoe zet ik die in iBook?
Ik heb een IOS 8: Er staan al Pdf's in mijn iBook. Dit is al lang geleden dat ik die daar heb gezet. Nu weet ik niet meer hoe ik een pdf bestand in iBook krijg.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar staan de pdf's ?
1. Op je pc ? email ze naar je zelf en klik op de bijlage, je kunt dan met het exporteerteken rechtsboven kiezen voor exporteren naar iBooks. 2. Een pdf in Safari ? Klik op het scherm en kies rechtsboven voor "Toevoegen aan iBooks". |
|
||||
|
||||
Of gewoon er naar toe slepen..
|
|
|||
|
|||
Pdf's hoe zet ik die in IBook?
Dank jewel voor de tips. Het werkt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: PDF bestanden van iBook verdwenen na terugzetten uit iTunes | Nietap | iTunes | 0 | 08-09-14 09:30 |
Pdf's iBook van oude naar nieuwe iPad | mpvank | iPad algemeen | 1 | 02-12-13 21:30 |
Hoe zet ik die automatische woorden uit? | Silver-Apple | iPhone algemeen | 2 | 12-01-11 10:10 |
iBook PDF | Dukas | iPhone Apps | 0 | 12-08-10 22:00 |
video-recording functie in os 3.0, hoe zet je die aan? | mit4all | Muziek, foto & video | 5 | 15-05-09 19:11 |
|
|