video-recording functie in os 3.0, hoe zet je die aan? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Overal op het internet zijn "uitgelekte screen shots" te zien van de video recording functie. Nu heb ik via deze website hierrrr een handleiding gevonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video-recording functie in os 3.0, hoe zet je die aan?
Overal op het internet zijn "uitgelekte screen shots" te zien van de video recording functie.
Nu heb ik via deze website hierrrr een handleiding gevonden om de interface te activeren. helaas was het niet eens mogelijk video's op te nemen, en was het ook niet mogelijk om nog gewone foto's te maken. weet iemand een mogelijkheid om de video en foto functie werkend te maken bijvoorbaat dank (y) Laatst gewijzigd door mit4all; 11-05-09 om 15:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is nog niet aan te zetten.
|
|||
|
|||
Kan wel, doet alleen niks, en foto's nemen kun je dan ook niet nemen:
https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post282977 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb het op die wijze gedaan bij beta 5, werkt nog niet. het lijkt erop dat de connectie tussen de app en de camera ontbreekt, apple kan dit ook bewust hebben weg gelaten omdat ze de video rec überhaupt niet op de 3g iphone uit willen brengen.
de enige vraag is waarom deze functies in de beta versie voor de iphone 3g zit ingebakken. |
|
|||
|
|||
ziet er wel uit als een hoop geknuzzel, is het te vertrouwen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Hoe zet je Video via iTunes op iPhone 3g? | k4yraa | Muziek, foto & video | 6 | 20-03-11 01:55 |
Hoe zet ik die automatische woorden uit? | Silver-Apple | iPhone algemeen | 2 | 12-01-11 10:10 |
Video Recording | Guest-20191103144301 | Muziek, foto & video | 2 | 13-11-10 11:33 |
Hoe zet ik HSDPA aan? | Harley4 | iPhone algemeen | 5 | 26-08-09 22:35 |
hoe krijg ik al die software die ik niet via installer kan loaden op me iphone?? | ronvemmerik | Archief | 1 | 29-02-08 01:33 |
|
|