accessory attached scherm discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand dit scherm zitten in de iphone, ik had hem graag aangepast naar een nieuwe lay-out...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
accessory attached scherm
Weet er iemand dit scherm zitten in de iphone, ik had hem graag aangepast naar een nieuwe lay-out
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weet niemand het?
|
|
||||
|
||||
Misschien in MobileMusicPlayer.app, heb geen idee over 1.1.4 meer waar dat zou kunnen zitten.
|
|||
|
|||
heb ondertussen 2.1 hoor, moet het nog veranderen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
is gebeurd
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nog niet, want ik heb momenteel de mogelijkheid niet van mijn iphone aan mijn pc te hangen
|
|
|||
|
|||
ik vind nergens een plaatje, iemand een ander idee?
|
|
||||
|
||||
Moet ergens in de iPod afdeling staan. Kijk ook even in de Frameworks/PrivateFrameworks voor de MediaPlayer, daar kan het ook staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Attached e-mail in outlook openen | my00 | iPad algemeen | 3 | 09-11-10 19:26 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) | Deniz | Archief | 71 | 08-12-09 16:10 |
"This accessory is not made to work with Iphone" Oplossing? | Bosje | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 11-05-08 21:12 |
this accessory is not made to work with iPhone | Mauricek99 | iPhone algemeen | 6 | 09-05-08 09:21 |
Melding over incompatible accessory | Thirteen | iPhone algemeen | 3 | 21-02-08 20:12 |
|
|