Attached e-mail in outlook openen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg een mail binnen waarbij een andere outlook e-mail geattached was, helaas kreeg ik de melding dat ik deze attachement niet kon openen. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Attached e-mail in outlook openen
Ik kreeg een mail binnen waarbij een andere outlook e-mail geattached was, helaas kreeg ik de melding dat ik deze attachement niet kon openen.
Weet iemand hier toevallig een oplossing voor? Bij voorbaat dank, Mvg, René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Bij mij opent de attached mail als tekst onderaan de verstuurde mail, hoef dus niet op een attachement te klikken.
Ik gebruik wel unzip, maar wanneer deze actief wordt moet meestal een keuze maken wat ik wil met de attachment.
|
|||
|
|||
Heb nog even gegoogled en ben er achter dat de iPad geen MSG bestanden kan openen. Oplossing is dus de bestanden als HTML te saven en dan te versturen.
Ben je alleen de attachemend kwijt die eventueel aan de mail hing. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Antwoord op Mail verstuurd vanuit Outlook | my00 | iPad algemeen | 8 | 18-02-11 15:10 |
Outlook mail + Iphone mail | Yester | iPhone algemeen | 1 | 27-01-10 21:45 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Muziek: accessory attached scherm | ulyss | Muziek, foto & video | 9 | 16-05-09 17:32 |
Syncroniseren outlook mail in iPhone | Jorinho | iPhone algemeen | 1 | 02-04-08 22:39 |
|
|