ipad air 2 ervaringen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey wat zijn jullie ervaringen met de iPad Air? wil deze over 3 weken kopen en weet nog niet in welke kleur. Is hij sneller ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad air 2 ervaringen
Hey
wat zijn jullie ervaringen met de iPad Air? wil deze over 3 weken kopen en weet nog niet in welke kleur. Is hij sneller dan de iPhone 6+? Gaat het met de batterij? Apple zei dat de 6+ lang meeging maar merk ik niets van. Ik haal maar 1 dag (wel veel spelletjes) Danku! (ik twijfel ook tussen goud/grijs/zwart dus wat raden jullie aan?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey
Lees het onderstaande topic eens (dan moeten we dat hier niet allemaal herhalen): http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...e-air-2-a.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een fanatiekeling is een twijfelaar die een beslissing genomen heeft. Het zal dus allemaal goed komen. Succes gewenst met de iPad.
|
|
|||
|
|||
Kleur kan je denk ik niet echt een advies over geven toch? Je vind het mooi of niet. Als je de goud kleurige iphone hebt, vind je het wellicht leuk/mooi om bijpassend de ipad (en binnenkort macbook air) tekopen om alles in dezelfde kleur/bijpassend te hebben. Hetzelfde voor de spacegrey en zilver.
Maar wellicht vind je dat zelf niets, en dan kan een ander adviseren tot hij/zij een ons weegt. Als je twijfelt, dan is denk ik het beste om ze alle drie naast elkaar te zien in de winkel bijvoorbeeld en dan jouw persoonlijke beslissing daar te maken. Daarnaast moet je er ook aan denken dat het wellicht niet zoveel uitmaakt als je er een geheel of gedeeltelijke hoes omheen doet. Wat timosha ook al zegt, qua werking maakt het natuurlijk niet uit, maar het oog wil ook wat |
|
|||
|
|||
Citaat:
het wordt kiezen tussen een zwarte/witte rand. ik wil gewoon weten bij welke kleur iOS8 het beste past |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen met de Air 2 | iPhoneAlot | iPad algemeen | 19 | 30-10-14 21:53 |
iPad Air ervaringen | rsnhakan | iPad algemeen | 90 | 01-12-13 23:20 |
|
|