Ervaringen met de Air 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het eerste dat opvalt is dat-ie toch weer een stukje lichter is geworden; niet dramatisch, maar wel te merken. En dan de snelheid! Dat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen met de Air 2
Het eerste dat opvalt is dat-ie toch weer een stukje lichter is geworden; niet dramatisch, maar wel te merken. En dan de snelheid! Dat is echt een groot verschil. Alles opent veel sneller. Ook het beeld ziet er beter uit; dieper zwart en meer contrast.
Erg tevreden mee! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook zeer tevreden mee! Hij is lekker snel inderdaad en voor het eerst heb ik een exemplaar wat een mooi scherm heeft. Lichte backlight bleeding is aanwezig, maar dat is bijna niet te zien en zorgt niet voor een paars effect
Verder vind ik het jammer dat er mensen zijn die de voorpret drukken. Op macrumors klaagt iedereen dat het scherm vervormt en dat de iPad vibreert. Nou dat eerst heb ik niet kunnen zien, en het tweede issue vind ik niet erg. Je merkt wel dat het apparaat trilt, maar heel storend is het niet. De kwaliteit van het geluid is gewoon goed! Wanneer kunnen we trouwens ons profiel aanpassen? Ik ben nu op zoek naar een kwalitatief goed leren hoesje. Iemand advies? Ik vind het hoesje van Apple niet fijn om te gebruiken. |
|
|||
|
|||
Hoesjes van de Air 1 passen zeker niet op de Air 2?
|
|
|||
|
|||
Nee, hij is dunner, de microfoons zitten op een andere plek en tot slot is er geen mute/rotate knop.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel aan te raden! |
|
|||
|
|||
Maar de binnenkant van de cover is van microvezel volgens mij. Wordt erg snel vies! En tot slot is die cover niet zo stevig als dat ik van andere cases gewend ben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vies? Ja, ik had een rode en dat doe ik nooit meer; nu een zwarte, dat gaat prima. En de hoes is echt een stuk stijver geworden. |
|
|||
|
|||
De binnenkant van de smart cover/case is niet de binnenkant van de koeienhuid. het is een microvezel die aan de binnenkant van het leer is geplakt, even ter verduidelijking.
Citaat:
Over die problemen gesproken waar je het over had. Ik vind ook dat de ipad, mede omdat hij licht en dun is, best wel trilt met geluid halverwege. Ook als ik de ipad met 1 hand aan de rand vast pak zie ik lichtvlekken op het scherm. Zelf irriteer ik mij daar niet echt aan maar wel jammer dat het gebeurd. Mocht je kiezen, dan koos ik voor 1half milimeter dikker en een grotere accu. |
|
|||
|
|||
Houden jullie hem nou verkeerd vast of hoe zit dat? Ik heb er geen last van.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het geluid doet de iPad best wel vibreren, dat viel me ook heel snel op. Benieuwd of dat ietsje minder zal zijn zodra ik de lederen case van Apple ontvang. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vind het spijtig dat die mute/rotate knop verdwenen is.
Ook spijtig dat de batterij kleiner geworden is. (voor mij moest die niet dunner worden) En buiten die Apple hoesjes vind je nog geen deftige (van Logitech b.v.) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tip!
Voor de muziekliefhebber, luister maar eens via de Air2 (Bluetooth of kabel) naar je bekende muziek. Daar is een grote stap gemaakt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De reden voor mij om altijd een iDevice met de grootst mogelijke opslag te kopen, is om muziek met de hoogst mogelijk resolutie op te slaan. Die muziek beluister ik dan via verschillende hoogwaardige hoofdtelefoons. De opvolgende generaties van iPhones en iPads waren altijd al beter dan de verkrijgbare rest.
Ik meldde elders al dat de iPhone 6+ weer net even iets beter klonk. Wel, de Air 2 maakt een grote stap: - dynamischer - betere fijne dynamiek - meer ruimte om stemmen en instrumenten - 's'-klanken hoorbaar rustiger Dit geldt zowel voor luisteren via Bluetooth (Parrot Zik), als bekabeld op verschillende high-end hoofdtelefoons. Er valt weer van alles te ontdekken in muziek die je goed kent; altijd een genoegen! Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 30-10-14 om 22:20. Reden: Foutje... |
|
|||
|
|||
Ik zit er aan te denken om rond de kerst een iPad Air 2 te kopen. Reden? Ik krijg van mijn nieuwe werkgever een iPhone 5s die ik ook prive mag gaan gebruiken. Ik verkoop dus mijn iPhone 6 en ga van dat geld een iPad Air 2 kopen.
Nu mijn vraag..Ik heb ook een Macbook pro (begin 2011) en het valt mij op dat ik deze altijd het eerst pak ipv onze iPad 3 ( deze gaat naar mijn dochters) ..Enige twijfel die ik dus ook heb, kan ik niet beter een Macbook Air 11 inch kopen naast onze Macbook pro.. Natuurlijk duurder in aanschaf, maar als ik de iPad Air koop, wil ik ook zo'n cover/toetsenbord erbij, deze kost ook 99,-, dan is het verschil al niet meer zo groot met de Macbook Air…Wat een luxe probleem, ik weet het, maar wil een goede aankoop doen..
|
|||
|
|||
Dat kan ook. Ik heb het omgekeerd gedaan. MacBook Air naar een van de kleinkinderen doorgeschoven en dan een iPad Air met ZAGG Folio keyboard gekocht.
|
|
|||
|
|||
Haha Timosha…Toevallig..Je begrijpt dus, dat ik een toetsenbordje wel handig vind, vandaar dat ik die ook bij de iPad erbij zal kopen…Qua vervoer etc, boeit me niets, gezien het toch het meest thuis wordt gebruikt…Heb ze vandaag allebei bekeken en ze zien er gewoon top uit!! (denk wel dat 1e kwartaal 2015 een nieuwe Macbook air, komt, maar met de huidige kan ik ook genoeg lijkt me)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen met mobiel internet in met Duitse Simkaart | foontje | Internet in buitenland (roaming) | 17 | 06-05-15 07:37 |
iPad Air ervaringen | rsnhakan | iPad algemeen | 90 | 01-12-13 23:20 |
Ervaringen met Hi? | RobertN | Overige providers Nederland | 15 | 16-11-07 00:22 |
|
|