IPAD conecteert niet meer met internet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onze IPAD conecteert niet meer met ons internet. Op de PC en laptop lukt het wel. Ik kan het netwerk wel zien op de IPAD ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPAD conecteert niet meer met internet
Onze IPAD conecteert niet meer met ons internet. Op de PC en laptop lukt het wel. Ik kan het netwerk wel zien op de IPAD maar verbinding maken lukt niet meer. Gisterenavond werkte alles nog normaal.
Is er iemand die een oplossing weet ? Grts, Vicky |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lease vernieuwen al geprobeerd ?
Router een keer opnieuw opstarten al geprobeerd ? Wi-Fi een keer weggegooid en opnieuw ingelogd al geprobeerd ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verbindt niet meer met internet na update iOS 8 | Mrdeeds | iPhone algemeen | 7 | 29-09-14 15:55 |
iPad wilt na reparatie niet meer verbinden met routers, wel met hotspot. | Hostpik | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 19-04-12 17:36 |
Help! Internet op me iPad 2 werkt niet meer komt het door Cydia? | kobus12 | iPad algemeen | 2 | 31-10-11 11:49 |
Windows: NIET MEER UPDATWEN MET JE IPAd | theastamana | iTunes | 2 | 26-05-11 21:09 |
Na jailbreak met Ziphone kan ik niet meer internet op! | nhl | Unlock [archief] | 2 | 16-03-08 23:40 |
|
|