Foto's staan verkeerd op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het probleem dat als ik alle foto's goed heb staan op mijn windows pc en ik importeer ze via iTunes naar mijn iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's staan verkeerd op iPad
Ik heb het probleem dat als ik alle foto's goed heb staan op mijn windows pc en ik importeer ze via iTunes naar mijn iPad dan staan er zeer veel op zijn kop of schuin. Dus terwijl ze op mijn pc dus wel goed staan.
Iemand ook dit probleem of een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Importeer ze op je pc in een fotobewerkingsprogramma, sla ze op, importeer ze op je iPad en meestal is het dan goed.
|
|
|||
|
|||
bedoel je paint?
|
|
|||
|
|||
Paint op een mac ?
Gewoon Voorvertoning of anders iPhoto. Voor geavanceerde bewerkingen kun je Aperture gebruiken of Photoshop Elements. Ik zou niks asnschaffen voordat de nieuwe Photo-app uit is voor OS X. |
|
|||
|
|||
Gaat om windows pc
|
|
|||
|
|||
Klopt je profiel dan wel ?
Dan probeer je Paint. Of Paintshop Pro, of Photoshop Elements van Adobe. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afbeelding foto's filmrol verkeerd tov foto's zelf | Sander1982 | iPhone algemeen | 0 | 03-10-13 12:57 |
foto's bekijken op ipad die extern staan opgeslagen | fvanleuvenp2groupnl | iPad algemeen | 1 | 10-04-12 23:36 |
Waar staan foto's camerapro | xanderz94 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-05-11 19:04 |
Klok blijft 1uur verkeerd staan.. | PearLRoX | iPhone algemeen | 0 | 27-02-11 22:57 |
|
|