//

ipad 2 start niet op

ipad 2 start niet op discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De ipad 2 (geen air) is 100% opgeladen maar start niet meer op ook de hardware matige manier niet. Het aantal sec/min om een van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-04-15, 10:33
kimielco kimielco is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 23
Standaard ipad 2 start niet op

De ipad 2 (geen air) is 100% opgeladen maar start niet meer op ook de hardware matige manier niet. Het aantal sec/min om een van de knoppen ingedrukt te houden werk ook niet.
IOS de meest recente ik geloof 8.2


De situatie:
Ipad begon te "flippen" wanneer je een app wilde gebruiken zoals plotseling vergroten/verkleinen van beeld.
Uitvallen van Wi-Fi verbinding etc.

De ipad heb ik aangesloten, werd herkend door itunes en heb ik een backup gemaakt, tot zover geen problemen.

Nu wilde ik de ios udpaten maar kreeg ik een foutmelding 1607 (hardware probleem!)

Hierop heb ik besloten itune update uit te voeren maar dit heeft niet geholpen probleem bleef 1607.

Daarna heb ik ipad losgekoppeld en itunes afgesloten. Vervolgens ipad opnieuw aangesloten waarop ik de mededeling kreeg of ik itunes wilde update doen, ja dus alweer!

Itunes opgestart ipad aangesloten en herkend ios 8.2 update uitgevoerd foutmelding 9002 (beveiliging software - nog nooit problemen mee gehad!) Beveiliging software uitgeschakeld zelfde probleem!

ondertussen al weer enkele uren verder!

Itunes op andere pc geïnstalleerd geen enkel probleem met update etc. alleen maar............... vanaf dat moment is de ipad "dood".

De batterij is 100% opgeladen maar itunes herkend de ipad op geen enkele pc meer en wat ik ook doe ik krijg de ipad niet meer opgestart.

De ipad aangesloten op 220V maar helaas

Vragen is er nog een andere manier om de ipad tot leven te wekken.
Het is voor mij geen probleem om ipad open te maken maar dan.......
Ik geloof niet dat de ipad kaduk is. misschien dat home button kaduk is maar hoe is dit te controleren!

elke hulp is hierbij welkom.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 april 2015 om 11:26 ----------

Vandaag weer een poging gedaan om de ipad op te starten en het is gelukt
ik heb nu de home button enkele malen achter elkaar ingedrukt gehouden en ipad start op.

Dat probleem is opgelost alleen software update en wiffi blijf een probleem!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 3 start niet meer op, hard reset lukt niet benofzo iPad accessoires en onderdelen 3 18-05-13 12:51
XBMC start niet op ipad 2 5.1.1 dbibouh iPad Apps 0 18-02-13 12:10
iPad start niet meer op.. flipskee iPad algemeen 13 03-06-12 22:12
Ipad start niet meer op lenstam iPad algemeen 9 18-11-11 14:21
ipad 2 start niet meer op mayoo_gaaius iPad algemeen 6 12-10-11 20:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.