Toetsenbord iPad-pc discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo bestaat er een app ofzo dat ik met mijn pc op mijn iPad kan typen alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsenbord iPad-pc
Hallo bestaat er een app ofzo dat ik met mijn pc op mijn iPad kan typen alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daar heb je geen PC voor nodig. Een Bluetooth toetsenbord is al voldoende.
Nog mooier is een toetsenbord dat je met meerdere devices kunt koppelen, zoals sommige van Logitech (let op: je kiest met een schakelaar; geen meerdere apparaten tegelijk).
|
|||
|
|||
Maar ik wil juist geen geld besteden aan een Bluetooth toetsenbord
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Link1: Splashtop - Top-Performing Remote Desktop and Remote Support Link2: Reflector Airplay Receiver - Mirror an iPhone or iPad to a Mac, PC or Android
|
||||
|
||||
Weet je het zeker?
Reflector toont alleen het beeld van je iOS apparaat op een PC/Mac en ik dacht dat Splashtop net de andere kant op werkt (PC/Mac bedienen met iOS apparaat) dan de vraagsteller wil (iOS apparaat bedienen met PC/Mac). |
|
|||
|
|||
Dat van Reflector klopt maar ik dacht mis kan het daar wel mee. Met Splashtop kun je meer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad toetsenbord | Lamperp | iPad algemeen | 2 | 09-03-13 20:32 |
toetsenbord iPad | Roxanneke | iPad algemeen | 7 | 25-06-12 12:48 |
ipad 2 toetsenbord | rudolfwjg | iPad algemeen | 5 | 12-04-12 09:56 |
Ipad 2 apps opstarten niet mogelijk en iphone toetsenbord op de ipad | master010 | iPad algemeen | 2 | 01-08-11 13:29 |
|
|