toetsenbord iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar vind ik de delete toets op mijn Imac toetsenbord?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toetsenbord iPad
Waar vind ik de delete toets op mijn Imac toetsenbord?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe krijg ik bovenstaand toetsenbord op mijn IPAD? Ik mis oa de functie- en pijltjestoetsen?
|
|
|||
|
|||
Het gaat hier over OS X en niet over iOS Je kan wel een Bluetooth Apple toetsenbord verbinden met de iPad dan heb je alle functies die ook in OS X beschikbaar zijn.
|
|
|||
|
|||
als ik een excelfiletje binnenhaal met cloudon krijg ik bovenop het "normale" toetsenbord een rij met functies, pijltjes en deleteknop ....
|
|
|||
|
|||
Ja, maar dat is onderdeel van de CloudOn app en niet van het standaard iOS toetsenbord.
Misschien dat er met een jailbreak wel een mogelijkheid is |
|
|||
|
|||
ben niet blond wel kaal maar ben te zeer leek om met jailbreak aan de gang te gang
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik CloudOn zelf niet maar als ik zo naar dat plaatje kijk denk ik toch dat CloudOn handiger zal werken met een extern toetsenbord.
Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 toetsenbord | rudolfwjg | iPad algemeen | 5 | 12-04-12 09:56 |
iPad als toetsenbord? | kroketje76 | iPad algemeen | 0 | 13-11-11 20:22 |
ipad bluetooth toetsenbord | pascalbrouwers | iPad algemeen | 13 | 09-10-11 10:31 |
Ipad 2 apps opstarten niet mogelijk en iphone toetsenbord op de ipad | master010 | iPad algemeen | 2 | 01-08-11 13:29 |
|
|