//

iPad overzetten op ander account

iPad overzetten op ander account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een vraag. Mijn moeder heeft al zo'n 3 jaar een Iphone met daarbij haar apple/itunes account. Nu heb ik sinds een half ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-12, 19:57
Chrissyyy Chrissyyy is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Question iPad overzetten op ander account

Hoi,

Ik heb een vraag. Mijn moeder heeft al zo'n 3 jaar een Iphone met daarbij haar apple/itunes account. Nu heb ik sinds een half jaar een Ipad, die heb ik op haar account geregistreerd. Een tijd geleden heb ik mijn Ipad naar een nieuwe versie geupdate, dit allemaal via haar account. Nu 'durft' zij haar Iphone niet echt te updaten, bang dat ze alles kwijt raakt of ineens met al mijn Apps op haar Iphone zit. Gebeurt dat inderdaad ook als ze dat doet?
Het liefst zou ik zelf een compleet nieuw Apple/Itunes account aanmaken en daar mijn Ipad op registreren, heb alleen geen idee hoe en of dat sowieso wel kan. Ik heb een eigen Apple account, maar weet niet hoe ik het verder aan moet pakken, we hebben er beiden weinig verstand van. Mijn doel is dus dat wij allebei ons eigen account hebben bij Apple/Itunes en zij gewoon haar eigen Iphone kan updaten zonder dat één van ons alles kwijt raakt omdat er twee apparaten op geregistreerd staan.

Kan iemand me hier misschien mee helpen? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-12, 22:58
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Dat kan op deze manier:
Een iPad gereed maken voor de verkoop | Appletips
Reageren

Labels
apple, ipad, iphone, itunes, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps updaten en probleem met ander account Sorky71 iPhone Apps 15 24-04-16 15:46
ander clickandbuy account gebruiken Dolliteon iPhone Apps 3 02-05-11 11:23
iPad naar andere account overzetten? freddy's iPad algemeen 9 10-01-11 21:56
Windows: applicatie ander account? Quintenajax iTunes 0 13-04-10 23:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.