Volume gaat omlaag via bluetooth discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe het komt dat als ik mijn iPad air 2, iPad 3 en iPhone 6 via bluetooth laat spelen het volume soms omlaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume gaat omlaag via bluetooth
Weet iemand hoe het komt dat als ik mijn iPad air 2, iPad 3 en iPhone 6 via bluetooth laat spelen het volume soms omlaag gaat, dit wordt veroorzaakt door facebook, want als ik facebook nl afsluit komt het volume weer terug op het oude niveau. Ik heb dit op alle drie mijn bluetooth apparaten. 2 speakers en een audio link naar mijn versterker
Heb al gezocht op internet maar kan er niets over vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nou dan heb je niet goed gezocht.
|
|
|||
|
|||
Ohja, nou hier staat niet de oplossing anders, alleen de bevestiging dat het door de facebookapp wordt veroorzaakt.
En mijn vraag is hoe kan ik dit oplossen zonder steeds de facebookapp te moeten afsluiten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 iOS 5.01 bluetooth volume issue | posthok | iPhone algemeen | 7 | 03-01-12 19:35 |
Sennheiser earphone bluetooth volume niet laag in te stellen | ovanasselt | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-04-11 22:09 |
Volume aanpassen (bluetooth ) | nlrela | iPhone algemeen | 3 | 17-12-09 01:03 |
Volume icm bluetooth | peter28 | iPhone algemeen | 1 | 09-12-09 17:53 |
|
|