iPad Air geblokkeerd en home knop defect discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De ipad van mijn zoontje is geblokkeerd en zegt dat ik moet verbinden met itunes. Dat lukt niet want ze vragen om een code. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air geblokkeerd en home knop defect
De ipad van mijn zoontje is geblokkeerd en zegt dat ik moet verbinden met itunes. Dat lukt niet want ze vragen om een code. Ik heb al geprobeerd via recovery mode maar dat lukt niet omdat de home toets een tijdje geleden slecht werkte nadat de iPad was gevallen. We hadden de home knop toen op het scherm gebracht. Weet er iemand hoe ik alsnog het toestel terug kan opstarten? Frank
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad air, internet valt steeds weg naar home scherm. | Jo8900 | iPad algemeen | 10 | 26-12-15 13:26 |
Home knop wit iPad iets te laag? | Bassmanberthil | iPad algemeen | 1 | 19-01-12 22:29 |
Welbekende home knop defect, wat nu? | SkateSean | iPhone algemeen | 1 | 14-07-11 12:31 |
Home knop DEFECT | alexanderk | iPhone algemeen | 4 | 07-06-08 22:40 |
Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem! | The_Sound_of_Silence | iTunes | 0 | 04-04-08 02:23 |
|
|