Wat doet kopiëren precies in Safari? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In Safarie zit rechts bovenin een pictogram van een vierkantje met een pijltje. Als je daar op tikt, kun je uit verschillende dingen kiezen. O.a. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat doet kopiëren precies in Safari?
In Safarie zit rechts bovenin een pictogram van een vierkantje met een pijltje. Als je daar op tikt, kun je uit verschillende dingen kiezen. O.a. kopiëren.
Wat doet dat precies? Wat kun je er verder mee? Ik dacht, er wordt een kopie van de webpagina gemaakt die op dat moment op je scherm staat. En dan? Ik begrijp niet goed wat de handigheid hiervan is. Kan iemand mij dat uitleggen. Vast bedankt voor reacties. Ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daarmee kopieer je de url.
Alleen zit dat icoon bij mij in het midden onderaan en niet rechts bovenaan ... |
|
|||
|
|||
Oké, dank je wel.
Ineke |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPad1,1_4.3_8F190_Restore.ipsw wat doet dit precies? | gewooneu | iTunes | 1 | 30-03-11 17:28 |
iPhone: Wat moet ik nu precies doen... | Draco | Jailbreak | 3 | 14-11-10 18:42 |
iPhone 3G: Wat houd Rebelsim precies in? | Guest-20200630160007 | Unlock | 1 | 10-05-09 18:29 |
Wat moet ik precies aanvinken ? | Dazzle | Archief | 1 | 30-07-08 15:17 |
Call forwarding: wat doet dit precies? | Spikes | iPhone algemeen | 8 | 19-10-07 22:42 |
|
|