Ipad 2 heeft alleen wifi bij de router. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zoon heeft een ipad 2 gekregen. Hij heeft wel wifi-ontvangst, maar alleen als hij vlak bij de router is. Ik heb zelf ook een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 heeft alleen Wi-Fi bij de router.
Mijn zoon heeft een ipad 2 gekregen. Hij heeft wel Wi-Fi-ontvangst, maar alleen als hij vlak bij de router is. Ik heb zelf ook een ipad. Ik heb prima ontvangst. Wat kunnen we doen om zijn bereik te vergroten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan is er iets mis met de antenne...
Net hetzelfde gehad na een val van mijn iPad 2... De antenne bleek toen niet meer op de juiste plaats te zitten en dat is toen verholpen tijdens het vervangen van het glas...
|
|||
|
|||
Je gekregen ipad heeft zeer waarschijnlijk al een nieuw glas gekregen en hierbij hebben e de antennen losgescheurd . (Veel voorkomend probleem )
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi als router gebruiken | IJonathan | iPad algemeen | 4 | 03-11-12 20:18 |
Ipad 3 Kopen 4g of alleen Wi-Fi? | MacSkills | iPad algemeen | 2 | 22-06-12 19:54 |
iPhone 3G - Wi-Fi ontvangst alleen naast router | Muracatun | Wi-Fi | 5 | 20-09-11 23:34 |
Alleen nog maar push-berichten bij Wi-Fi | Youri82 | Wi-Fi | 6 | 18-03-11 12:10 |
Geen GPS bij alleen Wi-Fi? | Charadrius | Wi-Fi | 8 | 21-09-09 20:37 |
|
|